15. září 2005

Pokrytec Liso

Wikipedie je škola života. V běžném životě jsem zatím nepotkal trolla křesťanských stránek, který by své morální selhání omlouval výmluvou na Ďábla. Připomíná to 50. léta: Ony se nějak staly, Nepřítel mezi nás, členy Strany, zasel semeno neporozumění.

Jenže ty zločiny se nestaly samy od sebe jako přírodní úkaz, ty zločiny někdo spáchal a je za to odpovědný.

Jak se to tedy stalo? Po půl roce jsem se vrátil do české části Wikipedie. Nechvalně známý Pastorius, který se neštítí ani zločinu, mi okamžitě začal vrtat do mého článku. To, že porušil dohodu, ke které se před tím rukou dáním zavazával, ho nezajímalo. Porušil ji totiž už mockrát, takže mu to ani nepřišlo. Když jsem ho potrestal za porušení 3RR, tak mu flanďák Dodo okamžitě trest prominul a další jeho kumpán mne navrhl zbavit správcovských práv. Ti gauneři si byli tak jisti úspěchem, že se kasali, že míň jak 75 % budou považovat za neúspěch. Nakonec nedostali ani 2/3 hlasů. Proto soudruh z Berlína podvodem a tajně ukecal stewarda Fantasyho, aby mne zbavil mých práv, ačkoliv si ani nebyl jistý, zda popravuje pravého. No, ještě není všem dnům konec, takže doufám, že mu někdo důrazně připomene tyto partie Steward policies: How requests are made a Transparency, když už mu scházela prostá lidská slušnost zeptat se druhé strany, co si o tom myslí.

A závěrem bych rád slyšel Váš názor na to, zda se vděk projevuje tím, že toho, kdo Vám nezištně pomohl, zlynchujete, a to dokonce 2x. Ale co čekat od člověka, který "lákal" druhé k práci na Wikipedii provokacemi na jejich diskussních stránkách.

0 – počet kommentářů:

Okomentovat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>