5. ledna 2006

Kollektivní autista

Tak jsem se zase dostal na Sprchu jako Pilát do Kréda. Inu, katholík nebo pravoslavný, vsjo ravno, mají na mne pifku. Tak se divím, že mne ještě neproklel Vodník. Že by to bylo tím, že na rozdíl od nich není fanatik s měkkým mozkem?

Prý bych si rozuměl s nikláckým fašistou. Jenže já jsem na rozdíl od něj s Nillbertem kamarád, takže o mně napsal 3. 9. 2005 v 10:02: "Wikipedia není s redaktory (ve skutečnosti: SAMOredaktory) Radouchem, M.č, jkb, atd žádnou encyklopedií, ale proarabským informačním věstníkem okresní úrovně. Dokazují to už názvy kapitol, např: "Okupace Iráku"..... Že se lůza zmocní takového projektu je otřesné.

Moc se tam v tom neorientuju - ale V. Z. se mě zřejmě zastal, zacož mu byl po několika letech na wikipedii včera zablokován účet ...ale možná je taky dráždilo že umí sedm jazyků :-) Na netu je od r.1996 , jeho domovská www je: http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~peters/"

A na rozdíl od Michaely mi ani nevadí, že přetiskuje Maxovy texty včetně hrubek v češtině a angličtině, aniž by mu dal za ně kredit.

Čím to je? Nuže, autisté si vystačí sami. Ačkoliv na Sprše officiálně vzdychají, že tam nikdo nový nechodí ("vítáme čtenáře a přispěvatele") a pro čtenáře Zvědavce mají jen slova pohrdání, ve skutečnosti jim píší většinu nových článků (noname) i kommentářů (Nikl). Jenže místo aby si je hýčkali, chovají se k nim podle své přirozenosti, takže si nově příchozí před zasloužilými Klanisty musí odplivnout: "Neboj se , zrovna tobe odepisovat nebudu. Podle te "kyseliny" o ktere jsi psal, si muzu dovedu predstavit jaka 'individua' tady dopisuji. Na tadove sprostaky, nejsem zvedavej." + "Nemejte obavu ze vam tady budu "kazit" vase stranky. Udelal jsem chybu, ze jsem sem vubec lezl. Mnoho stesti v tom vasem "nebeskem webu"." Kdo chce kam, pomozme mu tam. Každý svého štěstí strůjce.

A na závěr drobná exkurse po českém jazyku pro Andy. Věta: "Tento webzin ctu teprve 3 den, ale nevsiml jsem si, ze by tu bylo vice chytrejsich lidi nez na ZVEDAVCI" znamená, že na Sprše je méně chytřejších lidí než na Zvědavci. A protože je na Sprše zároveň méně nácků, znamená to, že náckové jsou chytřejší. To jste to dopracovali, soudruzi.

Updated.

13 komentářů:

  1. Nilbert je Váš kamarád? To se máte čím chlubit! To je jako kdybyste napsal, že Váš kamarád je Sedlis Diehard nebo jak se to pako jmenuje.

    Max byl druhdy pobouřen, že moje a cnemovy texty publikuje Zvědavec, dokonce prohlásil, že bude paušálně hlasovat proti našim článkům. Osobně považuji Nillův web za mnohem extrémnější, nevidím ho jako opak Zvědavce ale jako opak http://www.nsec-88.org/cesky.html Nicméně na Sprše se publikování u fašistů, jsou-li to fašisté židovští, toleruje.

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  2. Někteří lidé jsou v kursu. Tak to chodí.

    Já jeho web beru za zdroj zábavy i poučení. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No ani Pilát do Kréda se nedostal tak nečekaně jako já na Nilbertův web, zřejmě díky bonzákovi maxovi, který je s tímto židofašistou patrně ve spojení a poslal mu svůj komentář ze Sprchy (Vámi oceněný pětkou, já ho považuji za lichou taškařici: oni jsou poslední, kteří mají právo se někomu posmívat).

    Vy si ovšem nedáte pokoj a cpete se zas na Sprchu sám, tentokrát s klanistickým známkováním na podporu Michaely. Že si nepřipadáte jako vůl!?

    OdpovědětVymazat
  4. Zapomněl jsem podpis: Vodník

    OdpovědětVymazat
  5. Kdy a kde? To jsem přehlédl. Zas ho nečtu denně. :-)

    Každý výsměch se někoho dotkne, je jasné, že i maxův. Však jsem mu vysmál i já, byť jemněji.

    Nikdy jsem neříkal, že nebudu známkovat. Měl jsem včera chuť na známkování, tak jsem si svou touhu naplnil. Co je na tom špatného?

    OdpovědětVymazat
  6. No přece na titulce v tom maxově článku "Drsná pravda o webzinu Zvědavec.org", v předposledním odstavci. Jsem tam jmenován jedním dechem se skalními "Zvědavci", jelikož (jak je Vám jistě známo) být pravidelným diskutérem na Zvědavci je známkou mravního deficitu a já se nebudu obhajovat tím, že tam přispívám jen sporadicky (ve srovnání s Vrbou, Psem nebo dříve Sprchou), protože diskuse na Zvědavci považuji za férovější než diskuse na Sprše.

    Já jsem zase přehlédl, kde jste se vysmál bonzákovi...

    Co je špatného na tom známkování? No z toho hlediska, že máte právo dělat si co chcete, samozřejmě nic. Z toho hlediska, že známkujete na podporu Michaely (a tedy ryze klanisticky), zesměšňujete sebe i to, za co jste tam bojoval.

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  7. Aha. Tak jsem četl a pak na to zapomněl. To je ten klassický problém toho, že se Vám článek jako celek líbí, takže nehodnotíte podobné podružné sviňárny. Dřív se mi to často stávalo u p. Táborského, když psal sviňárny proti Michaele. Omlouvám se.

    "A na rozdíl od Michaely mi ani nevadí, že přetiskuje Maxovy texty včetně hrubek v češtině a angličtině, aniž by mu dal za ně kredit."

    Vždyť my jsme také měli svůj klan. A navíc jsem neznámkoval ryze klanisticky: debila jsem rovněž patřičně ohodnotil.

    OdpovědětVymazat
  8. Vy jste měl nejaký klan? Já tedy ne! A někdy jsem toho, věřte mi, skoro litoval, že byly naše síly roztříštěné. Jediné, co nás spojovalo, byl odpor proti Klanu, a také s kýmkoli ostatním jsem se shodl tak max. na jednom až dvou items.

    "A navíc jsem neznámkoval ryze klanisticky: debila jsem rovněž patřičně ohodnotil."
    Když myslíte...

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  9. Klan s malým k - skupina s odporem ke Klanu. Ta skutečně existovala, to nejde popřít.

    Dvojka Vám přijde málo?

    OdpovědětVymazat
  10. Skupina s odporem ke Klanu vznikla v pevnějších obrysech až po mém odchodu. V době svého boje s Klanem jsem cítil jen nepravidelnou podporu od jednotlivců. V době Vašeho organisování "Hlídek proti Klanu" to začalo teprve nabývat podoby analogické Klanu, ale to už bylo pozdě.

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  11. Vaším známkováním Michaely jste pouze vyprovokoval Klan k tomu, že jí vytáhli na podporu a opětkovali jí příspěvky, které jste ohodnotil nízko.

    Tak se ptám: čeho tím chcete dosáhnout?

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  12. Toho jsem si všiml. Nakonec bude mít každý text povinně pětku.

    Ničeho. Ať si dělají, co chtějí. Já jsem jen vyjádřil svůj názor. Nic víc, nic míň.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>