7. února 2006

Další vysvětlení

1. sice nevim jak se mohl muj, zpocatku neviditelny, komentar dostat do vasi e-mail
Nastavil jsem si automatické přeposílání všech kommentářů na mou e-mailovou adresu.

2. O čem asi pojednávají Ellisovy knihy "Sexuální inverze" (1897) a "Erotická práva žen" (1918)?
To je snadné, přečtěte si je.

3. hodně divoká historka, kde teda to samotné vysvětlení v podstatě chybí
Když neznám příčinu mazání, těžko ji mohu vysvětlit. Buď smazal nějaký člověk, nebo byla závada na serveru. Posoudit to nedovedu.

4. To, že se někdo neznámý zalogoval na Váš blog a bez Vašeho vědomí ty příspěvky smazal, mě vskutku nenapadlo.
Inu, jsem stále více populární.

5. ale na Wikipedii se teď strašně, strašně moc chce vlísat zpátky
To je lež nemravného udavače.

6. Bohužel tam už zapomněl z nějakého důvodu dodat to, co všude jinde rozhlašuje, tedy že Sprcha je server bandy pokrytců :-) Taky zapomněl dodat svou hlášku, že Sprcha je server kterému se nedá věřit.
To bylo v dobách, kdy Sprcha nebyl server bandy pokrytců, protože by max za podobné výpotky nedostal pětky, ale jedničky.
Ano, maxovým textům se nedá věřit, protože je to nemravný udavač.

7. i když vysvětlení zní kostrbatě
Já za to nemohu, že na Internetu nevidím 24/7 jako někteří jiní. Kdyby místo všech těch kritiků si někdo uložil výpisů logů ze soboty, mohli jsme být moudřejší.

8. Osobně se mi také nelíbí označování lidí jako gauner, pitomec, idiota a jiná.
Správně.

9. Ale pokud študovaný člověk nemá tu trochu fantazie vyjádřit svou nevoli nad počínáním druhého poněkud sofistikovanějším způsobem, je to na pováženou.
Také bych byl raději ukrutně vtipný. Bohužel není vždy dáno.

10. Nejlepší je závěrečné prohlášení, trapný pokus o citové vydírání a jemné zastrašení.
Potrefená husa se vždycky ozve.

11. Autor výroku se považuje za jediného oprávněného rozlišit dobro a zlo, vinu a nevinu
Nikoliv. Na Vrbě mé názory sdílejí všichni.

6 komentářů:

  1. Na Vrbě mé názory sdílejí všichni.

    To fakt myslíte vážně?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak skoro všichni. Vás tedy vynechávám, i když už tam skoro nepíšete, takže Vás za Vrbaře mohu jen těžko považovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Neměl jsem na mysli svoji maličkost, kvůli tomu bych se v tomto případě asi neozýval. Překvapuje mě spíš, jak kategoricky předpokládáte bezvýhradnou podporu poměrně různorodé skupiny lidí, se kterou Vás spojuje víceméně jen fakt, že sdílíte společný diskusní server a máme kousek společné diskusní historie, přičemž je Vám známo, že ve vzájemných diskusích nešlo jen o nadšené přitakávání. Nejde o to, že byste snad měl jmenovitě uvést ty, kteří Vaše názory sdílejí a kteří ne, mě zděsilo Vaše nezvratné a povážlivě samozřejmé přesvědčení, že jste automaticky povolán mluvit za tuto skupinu a že oni stejně automaticky sdílejí Vaše názory, ať jsou již na cokoliv - zde třeba tak vágní pojmy jako jsou pravda, vina, dobro, zlo. Možná je to Vaše profesionální deformace a zvyk, ale za normálních okolností si střízlivý člověk bez jasného mandátu od skupiny netroufne mluvit jejich jménem ani v konkrétních otázkách, natož pak takhle automaticky prohlásit, že bezvýhradně sdílejí jeho názory. I kdybyste napsal "Myslím, že ...", znělo by to poněkud troufale, takhle to ale vypadá až neuvěřitelně.
    Mohu to brát jako zkratku nebo nadsázku, ale něco mi říká, že jste to snad myslel i vážně, zvlášť poté, co jste místo zamyšlení nad formulací vyjmul z množiny všech jednoho konkrétního kverulanta.

    OdpovědětVymazat
  4. Já to přeci nemyslel, že mají identické názory jako já a ještě snad dokonce na vše. Nicméně stejné názory mají, stejně jako mají stejné názory na Sprše. Proto jsme my na Vrbě a oni na Sprše. Není třeba z toho dělat kovbojku.

    OdpovědětVymazat
  5. Autor výroku se považuje za jediného oprávněného rozlišit dobro a zlo, vinu a nevinu

    Nikoliv. Na Vrbě mé názory sdílejí všichni.

    No nevím, mně z toho plyne cosi víc, než jen fakt, že se osazenstvo Sprchy a Vrby liší v názorech na některé věci.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Vaši interpretaci máte právo, nicméně já s ní nesouhlasím.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>