26. února 2006

Komunista Miraceti brani KSC s rozhalenou hrudi...

Tohle mi Petera lehotskeho, ktery se (marne) pokousel editovat heslo Komunisticka strana Ceskoslovenska.

Upravil som na wikipedii clanok. Za necele DVE minuty ho miestny mladeznik
zcenzuroval a vratil do predchadzajucej podoby.
Rozdiely najdete tu:
http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Komunistick%C3%A1_strana_%C4%8Ceskoslovenska&diff=378011&oldid=378005
(tento link by vam mal fungovat, kliknite)
Odovolal sa na akesi NPOV - princip nezaujatosti vo wikipedii
http://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:NPOV
v diskusii ku uprave miestneho mladeznika som polozil par otazok. som
zvedavy, ci sa kt omu niekto vyjadri. je to uplne dole na stranke
http://cs.wikipedia.org/wiki/Diskuse:Komunistická_strana_Èeskoslovenska
vysvetli mi niekto, co ten mladeznik riesi? co mu prekaza na faktoch?
dakujem vopred za vasu podporu.
peter

3 komentáře:

  1. Pod zaminkou jakesi nezaujatosti brani s. Miraceti, jako i rada dalsich ss. na ceske Wikipedii, oznacovani veci tykajicich se komunismu, komunistu a jejich poskoku pravymi slovy.

    To je mi zrejme od sameho pocatku a jak videt, nelze s tim nic delat. Bohuzel.

    OdpovědětVymazat
  2. Cinik (!) vrátil časť hesla do pôvodnej podoby tak, ako som editoval ja. V diskusii sa mi ospravedlnil následne aj Miraceti. Síce svojsky, ale predsa. Cinik dokonca sľúbil, že keď si overí ďalšie mnou uvádzané veci, tak ich tam navráti. No, situácia sa mierne zlepšuje :-)

    Btw, jeden človek ma informoval, že sa niekto údajne pokúša meniť moju IP vo wikipedii. Kde sa to dá zistiť? Je to technicky možné? Ďakujem. Peter Lehotský. A ešte by som dal do pozornosti článok na svojom blogu: podtitul by mohol byť Fuck Communism: http://lehotsky.blog.sme.sk/c/38031/Mali-sme-ich-vtedy-povesat.html

    OdpovědětVymazat
  3. Clanek na Tvem blogu jsem cetl a mas pravdu ve vsem. Bohuzel.

    Veset je asi nutno zrovna nebylo, ale odstavit se meli komuniste odevsad, zlocinci z jejich rad meli jit pred radny soud a za svoje ciny take pykat.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>