7. února 2006

Pádná odpověď Tomášovi

Nevím, kdo Vás povolal rozebírat mou identitu. Já to rozhodně nebyl. Myslím, že byste měl věnovat svým vlastním problémům; myslím, že jich máte poměrně dost.

Ten problém se vyřeší jedině tak, že si sám sebe uvědomíte namísto toho, abyste si na sebe jen hrál.
Slova, slova, slova.

Já kolem sebe nekopu nožičkama. Ze Sprchy jsem odešel, protože tamní prostředí udusilo každou debatu o něčem podstatném již v zárodku; vizte poslední kausu Klan v. Andy. Je to tedy mrtvé a myšlenkově sterilní prostředí; nové myšlenky tam přinášejí jen externisté.

Z české části Wikipedie jsem byl vyhozen bandou dilletantů, kteří pronásledují každého, kdo nezapadá do jejich omezeného myšlenkového rámce, např. Janu Vaňu, Rosse Hedvíčka, Malého čtenáře či Tomáše Pecinu. Zda je to problém náš, nebo jejich, nechám na druhých. Obávám se, že Váš postoj je determinován utkvělou snahou dokázat, že ve sporu o Sprchu jste měli pravdu Vy a ne my, a tomu podřizujete vše ostatní.

Vy i Vodník popíráte existenci Antiklanu. Dobrá, v tom se shodujete. Já se však domnívám, byť tato skupina byla poměrně amorfní, tak se stále více organisovala a pouze mocenský zásah (vyhození Rona, Neckáře a Ivana) znemožnil její plné konstituování. Je ale zjevné, že ne všichni odpůrci Klanu s ním chtěli nějak bojovat. Někteří hlasovali nohama, např. Elvis.

Nepopírám, že jsem atmosféru polarisoval, to totiž dělají všichni, jimž o něco jde. Vaše slova o "ublíženeckém pokřikování" jen dokazují Vaši primitivnost. Problém vyfabulován nebyl, reálně existoval. Jen Vy jste ho nebyl schopen vidět, stejně jako kommunisti nebyli schopni vidět problém svobody slova. Jejich experiment pak zákonitě zkrachoval, stejně jako zkrachovala Sprcha jako projekt otevřeného diskussního fora.

Je zcela přirozené, že boji proti jednomu problému se spojují lidé, kteří jinak nemají nic společného. Tak jako se vyhození kommunisté spojili s demokraty v boji proti normalisátorům, tak i já jsem se spojil s Rossem Hedvíčkem v boji proti normalisatorům na české části Wikipedie.

Stejně jako Vám je ukradené, co si o Vás myslí p. Juchelka, tak i mně je ukradené, co si o mně myslíte Vy. Už jste se spetl tolikrát, že je zjevné, že se pletete i ve mně. A ano, do Vašeho problému s Vodníkem mi vskutku nic není. Pouze odhaluje Váš morální kredit, tedy i relevanci Vašich slov.

2 komentáře:

  1. Dokud budete, Petersi, využívat šedou tak jak se Vám hodí, totiž někdy jako černou a jindy jako bílou, dotud prostě nemáte právo ohánět se nějakou spravedlností.

    Dotud budete (dříve nebo později) označen jakýmkoli společenstvím za trolla. A není to problém společenství, je to problém, který máte se svou identitou.

    Vy totiž to společenství zaměstnáváte svým problémem, namísto toho, abyste to společenství někam povznesl.

    Tak jako tak, já tady s tím Vaším blogem končím. Chtěl jsem Vám jen dát radu; nepotřebuji tady s Vámi plkat.

    Zkuste připustit, že Vaši kritici (či oponenti) Vám nechtějí činit zle, ale naopak nastavují (smířlivě a hlavně bezbranně) dlaň.

    A co se mě týče, berte to tak, že Vaši (případnou, pádnou) odpověď si už tady nepřečtu. Koneckonců, kdybyste mi chtěl opravdu něco sdělit, tak víte jak. I mimo tento sebestředný blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Inu, kdo nechce diskutovat, nemusí. Může mít pak pocit, že vyhrál, když odešel středem. Nač mu brát jeho illuse?

    Spravedlnost je jen jedna. A kdo nepozná, když se bližnímu děje křivda, ten má její pojetí notně pošramoceno.

    Je zajímavé, že na Vrbě mne za trolla nepovažují. Čím to asi je? Že bych jím nebyl? To přeci není možné, aby se Tomáš mýlil . . .

    Myslím, že společenství Wikipedie jsem dost úspěšně povznášel rok. Na Sprše to bylo dokonce déle. A nejednou se to zkazilo čistě kvůli mně? Pročpak?

    Není kritik jako kritik. Někdo to myslí dobře, jako třeba Vy, byť je slepý, jiný je však zavilý. Naposledy např. jakýsi Chmee2.

    A Vašemu poslednímu odstavci. Hodně lidí mi chtělo pomáhat. Např. p. Pospíšil. Byl hodně překvapen, že jsem jiný než člověk, kterého si vysnil. A nakonec se obrátil proti mně. Proč asi?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>