3. února 2006

Vrba v. Liso

Vinou správce Vrby situace na české části Wikipedie lepší nebude, dokud nepotáhne za -jkb-. Udělal jsem opravdovou chybu, že jsem ho jmenoval správcem, ačkoliv mi mělo být jasné, že ten, kdo píše dilletantské články o literatuře, dobrým správcem být nemůže. Měl jsem poslechnout Malého čtenáře, jako už tolikrát.

Jeho zdůvodnění je jedním slovem ubohé: "Zablokoval jsem wikipedistu V. Z., protože stránku své obhajoby zneuzil k snaze vyvovolat prostrednictvim jineho wikipedisty hlasovani, ktere rozhodne nespada do teto arbitraze." To rozhodně spadá, Vy fušere. Jedna strana zablokuje 3 (slovy "tři") členy druhé strany a Vám to přijde normální. Ne, zneužívání funkce správce proti druhé straně přímo a bezprostředně souvisí se sporem, jehož jsou stranou.

Na druhé straně se mne Liso ujal, takže výtky k jeho neaktivitě byly poněkud předčasné. A to je dobrá zpráva: Ještě lyncheři nemají pravdu, ještě svévole té hnusné oligarchie není všem lhostejná.

Updated.

0 – počet kommentářů:

Okomentovat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>