22. března 2006

Kdo je obeti komunistickeho rezimu?

Prave jsem ve spisech sve vlastni arbitraze na Wikipedii objevil nasledujici nehoraznost. Autorem se zda byt Pastorius: "Rosťa je stejný. Má potřebu rovněž reagovat na každou ptákovinou, kterou tady kdo utrousí. Nechť on předkládá své důkazy, případně se vyjadřuje k důkazům těch ostatních a zbytek ať si nechá od cesty. Chová se jako malé dítě, který si myslí že je pupkem světa. Pokud se Rosťa přirovnává k obětem komunismu, v mých očích tím znevažuje osud těch obětí. Nevidí si do úst. --[[Wikipedista:PastoriusPastorius]] 15:16, 22. 3. 2006 (UTC)

Chtel bych oficialne klasifikovat svuj vlastni status: Pochazim z rodiny, ktere byl komunisty zabaven veskery majetek, moji rodice a tehdy zijici prarodice a dalsi pribuzni byli hrube diskriminovani, od zakazu studia az po vezneni na Mirove. Zadny z mych predku z obou stran nikdy nebyl komunista. Ja sam jsem mel taky zakaz studia (me vzdelani je zamorskeho puvodu, zadne ceske skoly), dostal jsem umistenku do JZD, byl jsem opakovane vysetrovan StB, a byl jsem komunisty odsouzen k mnohaletemu trestu vezeni (in absentio), muj vlastni majetek byl komunisty zabaven. To, ze uz jsem se nenechal zavrit a nebo dokonce popravit, abych se kvalifikoval na soucasnymi ceskymi hlupaky urceny status "obeti komunismu" to mi muze vycitat snad jen uplny blbec. A nebo Cech. Obet je nekdo, kdo mrtvy. Omlouvam se, ze jsem nechtel byt mrtvy a proto jsem vasi zkurvenou zasranou zemi opustil. A i bez toho, ze nejsem mrtvy jsem porad osoba, na ktere (a jeji rodine) se komunisticky rezim dopustil extremnich nespravedlnosti - a to mi vy, kteri jste z komunistickeho systemu jen benefitovali, nikdy nemuzete uprit.

Pokud arbitrazni vybor vyda rozhodnuti, ktere ocekavam ze vyda, bude to jen potvrzeni, ze komunisticky rezim dale pokracuje v jinych formach a ze tento idiotsky proces se mnou je vyhradne politickeho charakteru (ostatne vsechno vzniklo kvuli protestum komunisty pseudo-vzdelanych hnupu, jako toho pablba Cinika, proti mym definicim ceske komunisticke minulosti) a na jak0 na takovy na nej bude v dalsim rizeni pohlizeno.

A jinak absolutne neprijimam, aby o mne bylo rozhodovano detmi komunistu.

1 komentář:

  1. Komunisticke deti znaji jako obet pouze s. Julia Fucika.

    S tim nikdo nic nenadela.

    OdpovědětVymazat