6. dubna 2006

Tak jsem se opět provinil

Za hrubý osobní útok jsem vyfasoval týdenní blok. "Hrubým osobním útokem" byla tato poznámka v sekci věnované upravenectví -jkb-:

Kolegy -jkb- mi začíná být upřímně líto. Tolik energie věnoval tomu, aby všechny přesvědčil, že jsou to fialky, nechal si komunitou schválit, že je tomu tak (a změnit příslušné heslo), přiměl správce, aby zablokovali každého, kdo se v souvislosti s ním zmíní o čemkoli jiném než o fialkách, a nakonec, po takovém výkonu, kde by měly být zaručeně fialky, objevil se znovu trus. --Tompecina 03:59, 6. 4. 2006 (UTC)

Mezitím se mě zastal Malýčtenář, ale ten bude jistě také zablokován. Wikipedii si rozvracet nedáme!

9 komentářů:

  1. Nojo, cteni te jejich Nastenky je fakt zabava a nektere komentare ohledne moji osoby jsem okopiroval do diskuze k
    http://wikipedie.blogspot.com/2006/04/heslo-na-anglicke-wikipedii.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to zábavné.

    Příště budu zablokován, protože napíšu "Eppur si muove!".

    OdpovědětVymazat
  3. Zcela pravděpodobné. Byl jste totiž už souzen a odsouzen. I bez arbitrage.

    OdpovědětVymazat
  4. A víte, co je na tom nejzajímavější a nejzábavnější? Že oni si vážně myslí, že nás převychovají!

    Takový Egg musí být upřímně udiven, že Jvano se po svých blocích, ať trvají jakkoli dlouho, nedá přesvědčit a znovu napíše o Cinikovi to, o čem je přesvědčen, že je pravda (a je!).

    Sám by se nikdy takhle nezachoval, čest a sebeúcta jsou slova, která by si musel vyhledat ve slovníku cizích slov.

    OdpovědětVymazat
  5. pro EGG
    Kdybyste blbe nezvanili a radeji se nad sebou zamysleli. Dodnes jste nic neudelali s daty o moji osobe v te vasi zatracene historii. Dockal jsem se jen idiotskych kecu a pripitomeleho rozumovani.

    OdpovědětVymazat
  6. Velice dobře víte, Eggu, že jsem nikdy nikoho nenapadal. Choval jsem se vždycky tolerantně a zdvořile, a pouze jsem se bránil útokům (např. neoprávněnému zablokování vloni v září, po kterém jsem přestal editovat články).

    Debata o tom, jestli je -jkb- upravenec, měla zásadní význam, protože pokud upravenec navrhl ke smazání článek o upravencích (a pak do článku prosadil evidentně chybnou definici, podle které on sám upravenec není), je to jeho delikt, který nemůžete přičítat k tíži Rosťovi. V tomto smyslu to byla relevnatní a legitimní diskuse.

    Jak se ukázalo, lež, o které všichni vědí, že je lží, nemohla uspokojit ani samotného -jkb-, což jsem, podle mého názoru ještě značně reservovaným, přestože sarkastickým, způsobem, napsal.

    Blokování za náznaky a jinotaje je zároveň komické a zároveň zrůdné: zablokujete příště toho, kdo si dovolí napsat, že císař má nové šaty?

    OdpovědětVymazat
  7. Ale to přece není pravda!

    Rosťa byl obviněn (a uznán viným) mimo jiné z tohoto:

    Poté, co -jkb- kritizoval Rostovo chování, začal jej Rosta i přes slib nenapadat jiné wikipedisty spojovat s lidmi spolupracujícími s StB [5]. Pak napsal Rosta negativní článek Upravenec, v němž -jkb- prezentoval jako příklad. Při hlasování o smazání -jkb- obvinil, že navrhuje články ke smazání z politických důvodů [6], prohlašoval o něm, že spolupracoval s StB ([7], později i na metě [8]) a hodnotil z tohoto pohledu negativně jeho osobu [9]. -jkb- nakonec z české wikipedie odešel, Rosta nad tím vyjadřoval uspokojení [10] a nepravdivě tvrdil, že se -jkb- ke spolupráci přiznal ([11], [12]).

    Abychom si mohli udělat názor, zda je takové obvinění důvodné, musíme odpovědět na otázku, jestli -jkb- je nebo není upravenec. Na tom nic nemění, že by se na Wikipedii neměla tahat osobní historie wikipedistů - což je zásada, se kterou do značné míry souhlasím, i když trvám na tom, že závažnost útoku je závislá na tom, je-li sdělovaná informace pravdivá nebo lživá.

    V tomto kontextu tedy napsat, že -jkb- je upravenec, případně nakolik při svém upravování spolupracovat s StB, není osobním útokem, ale konstatací skutečnosti, která je velmi podstatná pro posouzení důvodnosti Rosťova obvinění.

    Je účelové vinit , že jsem útočil na -jkb-, když jsem pouze přinášel legitimní argumenty na Rosťovu obhajobu. Nikdy jsem nenapsal, že -jkb- je upravenec, s účelem osobně na něj zaútočit.

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem si dal práci a prošel všechny své editace týkající se upravenectví -jkb- (zde), a je mi líto: osobní útok na -jkb- tam není ani jeden.

    Některé moje poznámky jsou štiplavé a ironické, to je pravda, ale musím trvat na tom, že důvod blokování, tj. osobní útok na -jkb-, je zcela smyšlený.

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle prosím napište anglicky do připravované stížnosti; bavit se o tom s Eggem je ztráta času. Myslíte, že byste Jakeše přesvědčil o užitečnosti demokracie? O tom, že umučit Wonku není správné?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>