30. května 2006

K osobě AndyOn

motto: "Je to podivný systém, tenhle blog, tak mne to moc dlouho nebavilo." AndyOn

AndyOn, která pracuje ve vysoce odpovědné funkci, vystudovala psychologii. Psychologii, jak známo, studuje zejména ten, který sám potřebuje pomoc psychologa. Do jaké míry si sama pomohla, posuďte sami:

AndyOn chodí na veliké množství diskussních fór: Neviditelného psa, Sprchu, Vrbu, Viditelnou kočku i sem. Nikde ji nemají rádi: "Pane Pecino, domnívám se, že od první chvíle,kdy jsme se na netu setkali, jsme si nepadli do noty." (Neznám nikoho, s kým by si padla, s výjimkou Vodníka.) Proto je pro ni nejhorší pohana, když jí někdo připomene, co o ní píší jinde. Proto tak nenávidí Jonáše, který jediný na tuto velrybu platí.

AndyOn se bohužel snaží diskutovat i na tomto blogu, a to zcela originálním způsobem. Napíše text a když na něj člověk reaguje, tak ho smaže. Inu, tak vypadá diskusse dle Mrs. Noblessa. Není se čemu divit.

Nyní píše o tom, že nás konečně přestane oblažovat svou přítomností. Věrohodnost je zhruba stejná jako u Cynika, slibovala nám to tolikrát jako Cynik, že přestane škodit wikipedii.

Možná se divíte, proč jsem na takovou směšnou postavu tak ostrý. Proč bych ale měl šetřit někoho, kdo opakovaně zveřejňuje mou identitu, ač se jí o to nikdo neprosil? Proč bych měl šetřit někoho, o kom se na tomto blogu stejně jako o údajném Petrovi nepsalo, ač ve svém egoismu utkvěle tvrdí opak? Tomu se tuším říká stihomam. Navíc urážet tuhle velrybu je to poslední, oč mám zájem. Roli Jonáše suplovat nebudu.

Nedovedu si představit, jak by kdokoliv příčetný mohl AndyOn řadit do skupiny Vodník, p. Juchelka a má maličkost. Nikdo z nás snad tak hluboko neklesl. Mně totiž nevadí, když někdo kritisuje mé omyly, např. ve statistice. Mně vadí soustavný trolling. A nic jiného než soustavný trolling AndyOn na Sprše nepředváděla. Proto jí to také Klan dal tak sežrat v debatě o čecháčkovství.

BTW, nevím, co je špatného na "Starší novinky naleznete v archívu". Byly to novinky, nyní už nejsou, a proto byly archivovány. Popírat, že to původně novinky nebyly, dokáží jen popírači. Omylem vynechat sponu může každý, ale nevědět, že tvar president je plně v souladu s platnými PČP a na plnou hubu tvrdit opak, dokáže jen ignorant.

Updated.

18 komentářů:

  1. „Neznám nikoho, s kým by si padla (do noty)”
    Tady! Já se hlásím. Mně AndyOn ze začátku imponovala. Než si začla hrát na blbou a poté, co seznala můj kritický postoj k Israeli, mě začala konsekventně označovat za antisemitu. O Psu se na její žádost nebudu šířit.

    Rovněž si myslím, že AndyOn křivdíte se zveřejňováním své identity: Vy ji – na rozdíl třeba ode mne – máte ve svém profilu a pokud jste Andy výslovně nepožádal (jako já), aby Vaše jméno nezveřejňovala, nedělá IMHO nic nemorálního.

    Last but not least - “jsi si” je opravdu chyba? Já učím Holanďany češtinu a zkracování na “ses” a “sis” uvádí ta učebnice jako možnost nikoli nutnost.

    OdpovědětVymazat
  2. V profilu mám toto:

    "Guy Peters

    * Age: 32
    * Gender: male
    * Astrological Sign: Taurus
    * Zodiac Year: Tiger
    * Industry: Non-Profit
    * Occupation: advisor
    * Location: Prague : Czech Republic

    About Me

    Jsem odpůrce censury jakéhokoliv druhu, včetně zákonů proti rouhačství. Mým vzorem je Havelock Ellis (1859–1939). Mám svou vlastní stránku."

    O mé identitě tedy nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Stejně jako se kdysi utrhlo v případě Boutrose, tak se nyní utrhlo v případě Andy. Pokud svůj slib, že nás zde nebude obtěžovat, vezme vážně, tak ani já napříště o ní psát nebudu. Budu rád, když mi zmizí ze života. Obvykle se pohybuje jinde než já, takže na sebe ani nemusíme narážet.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha. Nevšiml jsem si, že jste ze své stránky vyňal své jméno a životopis. Ale to mohlo stejně tak uniknout i AndyOn.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, stejně jako p. Zemanovi. Nicméně na tom nesejde. I kdyby to tam bylo, neustále připomínat mou pravou identitu, ač píšu pod pseudonymem, je přinejmenším nezdvořilé. Vy to přeci také neděláte.

    OdpovědětVymazat
  6. No, já mám k Andy podobný postoj jako Vy k Boutrosovi.

    Nepíši. Byla to reakce na celý soubor jejích posledních kommentářů.

    Nevadí mi to. Jen doufám, že už sem psát nebude. Jinde na netu je přeci místa dost.

    OdpovědětVymazat
  7. Maxíku. Asi Vám ušlo, že Tomáš Pecina psal o události na wikipedii. To nic, spěte dál.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem o ruce podané k smíru napsal už cca před půl rokem článek přímo na Vrbu. Výsledek? Vidíte sám.

    OdpovědětVymazat
  9. Maxi, Vy jste zjevně pomaleji chápavější. Tak speciálně pro Vás, pomalu: Když budu psát o Michaele na předpotopní Sprše, tak můžu použít její příjmení. Když o Michaele na nynější, tak ne, ačkoliv její příjmení každý zná. Chápete už konečně, nebo je třeba ještě více polopatě?

    OdpovědětVymazat
  10. Zkuste znovu, nějak jste se zacyklil. Uvidíte, že Vám to nakonec půjde, není to zase tak obtížná úloha. Měl byste ji zvládnout i Vy. Držím Vám palce.

    OdpovědětVymazat
  11. V čem je trapný? Nechával jsem jí půl roku na pokoji. Ona si nedala říci. Chápu, že u Vás Sprše máte jiná měřítka. Tak se jí omluvte za to, jak jste k ní chovali v affaiře kolem čecháčkovství a mně s tím dejte pokoj. Nemohu za to, že si své klimakterické potíže hojí právě na mně.

    OdpovědětVymazat
  12. Identita Guye Peterse je na tomto blogu, který je z velké části věnován Wikipedii, poněkud neutajitelná.

    Andyon zde podle mého soudu nepředvedla nic, co by zasluhovalo positivní hodnocení. Ani vůči mně, ani vůči nikomu dalšímu. Její "ubránění se" mělo značně křečovité rysy, nechtěl-li bych, u vědomí, že jde o ženu, užít přímo zmínky o trapné ubohosti.

    Last but not least - “jsi si” je opravdu chyba? Já učím Holanďany češtinu a zkracování na “ses” a “sis” uvádí ta učebnice jako možnost nikoli nutnost.

    Ano, jsou to nesprávné, nespisovné tvary, přípustné nejvýš v hovorovém projevu, ale i v něm prokazující nízkou jazykovou kulturu mluvčího. Patří do obecné češtiny (jistě znáš archetypální rozhovor Čecha s češtinu studujícím cizincem: "šim si si?" - ??? - "no esi si si šim").

    OdpovědětVymazat
  13. Zmetek, protože jsem pro jednou AndyOn vrátil její urážky zpět? Tím jste se opět odkryl, pane filosofe. Je mi líto, ale nic lepšího než strýc František z Vás nikdy nebude.

    A než budete psát zase nějakou reakci, tak si laskavě ujasněte, zda Andy úctyhodná je, nebo není. "Vcelku" být úctyhodná nemůže, stejně jako "vcelku" nemůže být těhotná.

    Na Vaši otázku jsem odpověděl. Nemohu za to, že zcela opačně než Vy. Jsme antipodi.

    OdpovědětVymazat
  14. Vazeny Pane Petersi, tuto vasi filipiku povazuji z mnoha duvodu za mimoradne nepodarenou.

    OdpovědětVymazat
  15. Pane Zemane, zřejmě Vám unikl nejnovější vývoj češtiny. Věta: "Je to vcelku dobré" neznamená "Je to celkově dobré", ale "Je to poměrně dobré." Prosím, nastudujte si to.

    OdpovědětVymazat
  16. Pane Zemane, jako notorický besserwisser byste si svá tvrzení měl více ověřovat. Doporučuji např. Google: "Založení a vedení vkladní knížky je zdarma, zrušení přijde na vcelku přijatelných 20 Kč.", "Vcelku slušná televizní inscenace", "Vcelku by ma zaujímalo čo je take ohromne na 750 oproti napr. 6230." etc.

    OdpovědětVymazat
  17. Stejně jako "celkově úctyhodná". Také to jde, ale má to úplně jiný smysl.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>