11. května 2006

Odpověď Pajoutovi

Pajout: "Petersi, jestli to ctete, vy, prosim, neodpovidejte." To je komické. Jako kdyby Pajout nevěděl, že odpovědět nemohu, protože už delší dobu mám na Sprše postavení horší než na Wikipedii.

Ale to není podstatné. Podstatné je, že odpověď nechci, protože kdyby mne na to gogo neupozornil, tak bych o tom, že Max dostává od Klanu nakládačku ani nevěděl. BTW, tentokrát jsem na straně Klanu, protože boj s fašisty je i můj boj. Jen mi tam trochu chybí má oblíbená domovnice. Asi se k thematu bojí cokoliv říci, protože se obává, že by nakládačku schytala i ona sama.

9 komentářů:

  1. To už, Maxi, víme. Umíte napsat i něco jiného?

    OdpovědětVymazat
  2. Závidíte? Mrzí Vás, že jste tam jako kůl v plotě a Klan Vám dává ochutnat svou medicínu?

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem sice rád, že se maxovi dostalo medicíny Klanu, ale v této kause rozhodně nestojím na žádné straně. Policajtův zásah vypadá na to, že byl profesionálním selháním (s definitvním hodnocením bude nutno vyčkat, až se vyjasní, co přesně Jacques udělal, že na ni skočil), Kačenka ale není jenom demokratická aktivistka, nýbrž i pořádná hysterka. Nikdo jí ruce nelámal. Policajtovi číslo strhla sama. Když ji v klepetech strkal do auta, nebyl z její strany už žádný odpor na místě.

    Jsem proti fašismu a vládě "tvrdé ruky", ale je nesmyslem se domnívat, že součástí civilisovaného régimu je policie, se kterou si každá aktivistka může po libosti vorat. Naopak: policie, která se musí zodpovídat za každou ránu pendrekem (v takovýchto situacích) se stává logicky akčně ochrnutou, s následnou anarchií a vládou silnějšího ve společnosti. Svoboda není absence pořádku, to je snad jasné i nečlenům Národního odporu!

    OdpovědětVymazat
  4. Já celé to video viděl a pořádně mnou otřáslo. Takovou policejní brutalitu pohledat.

    I kdyby bylo snad nutné paní Jacques nějak pacifikovat (o tom si dovolím s úspěchem pochybovat), měly být zvoleny mírné prostředky, nikoliv takové brachyální násilí.

    OdpovědětVymazat
  5. A hlavně mě sere ten dvojí metr: když poliši takhle zmydlili anarchoše na CzechTechu, tak se nedělo nic. Teď omylem seřezali vrchnost a Paroubkovi bylo po několika hodinách jasné, že policie udělala chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak to bohužel nejde. Žijeme v postkommunismu. Ale díky tomu, že byla tentokrát postižena vrchnost, se snad konečně bude něco dít.

    OdpovědětVymazat
  7. Nebuďte, Maxi, tak nervosní. Jakeš byl také kůl v plotě, stejně jako Vy.

    OdpovědětVymazat
  8. Maxi, jen tam ty fasisty na Sprse jako je google a Nohejl poradne serezte. Jako sionista Vam drzim palce. Ta gojimska celadka si nic jineho nezaslouzi. Dejte jim vic nez Cermak Jacquesove, dejte jim jako Ramparti Rodney Kingovi.

    OdpovědětVymazat
  9. Já celé to video viděl a pořádně mnou otřáslo.

    Se mnou ne, protože takových věcí jsem viděl v posledních letech spoustu, ale s hodnocením, že něco takového je naprosto nepřijatelné, se ztotožňuji.

    Bohužel, většina opět touží po vládě pevné ruky a jistotách, mj. že odlišní dostanou od policie přes hubu. Čermák "jednal z duše" mnohým Čechům...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>