4. června 2006

Svoboda a demokracie

Mimochodem, všimli jste si výrazného rozdílu mezi výsledky voleb a průzkumy při odchodu z volební místnosti? Tyto průzkumy bývají obvykle velmi přesné, znamená to, že část komunistických a sociálně-demokratických voličů má v současné atmosféře strach.

7 komentářů:

  1. Ano, o komunistických voličích to ovšem platilo vždy (také proto agentury zaváděly do výsledků pro komunisty zvláštní korekci), nyní přestávají být salonfähig i sociální demokraté.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíte, že ta polarisace se stává skutečnou? Nevím. Faktem je, že mám přátele z obou táborů a na ten druhý všichni dští oheň a síru. Jejich fanatismus nechápu. Volil jsem ODS, i když mi byl bližší program ČSSD. Ale program není všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě, nečtu ji. Nemám zapotřebí se zabývat lepším bulvárem, je mi k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť jsem o tom napsal celý článek! Hlavní pro mne byla změna, přerušení korrupce a lepší kandidáti – experti na právo.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>