8. září 2006

Shrnutí debaty

Podle JzP není p. Pavlíček na Sprše pronásledován. Ve skutečnosti dostává za názor nuly jako na běžícím pásu. Co je na textu: "Můžete mě trestat za názor jak chcete Prokope. Já vím že s argumentem nepřijdete. Mě by spíš zajímal názor maxe, toho považuji za v tomto oboru relativně vzdělaného." závadného? Naprosto nic. Přesto dostal od neznámého fanatického mazače nulu.

Nicméně ten měl i bez Vás a AJ průměr 1.0, takže žádné velké nulování se tam nestalo.
Ten průměr jste vypočítal správně. Nicméně je normální za diskusní příspěvky dávat nulu? Ta byla vždycky myšlena pro totální sračky. Osobně jsem jí nedal nikomu jinému než Neckářovi.

Mně ale vadí Vaše paušalizace a hysterické přehánění. David Pavlíček dostal (pokud těch nulovaných příspěvků nemáte v rukávu víc) celkem dvě nuly a Vy tvrdíte, že se ho snaží "neokonzervativci" umlčet.
I kdyby dostal jen jednu, tak by to znamenalo, že se ho snažíte umlčet. Přitom tak kvalitních příspěvků na Sprše mnoho nemáte, i když si Klan myslí opak. Ve skutečnosti dostal tři a dostal by jich víc, kdybych se ho p. Juchelka a já nezastali. Ten nulovač totiž poznal, že nemá chanci.

Asi jste se zbláznil.
Proč?

A Petříčkovi bych doporučil, ať si opravdu najde ve slovníku slovo předsevzetí, když mu nerozumí. Už takhle je pro smích mnoha lidem a ignorancí to nezlepší: "To je zvlastni vypraseni kozichu..." Smysl pro sarkasmus na Google nenajdete, milý Boutrosi. Rovněž smysl pro nadsázku: "Ona totiž žádná technologie na sestřelení ICBM neexistuje a existovat nebude." = pro ty, co to stejně jako Boutros potřebují doslovně: "Ona totiž žádná účinná technologie na sestřelení ICBM neexistuje a existovat nebude."

7 komentářů:

  1. Smankote - oni se tam navzajem ZNAMKUJI za nazory? Jste vy normalni? Ocuchavate se taky navzajem pod ocasem, jako to delaji psi?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nadsázka, nic víc v tom nehledejte.

    OdpovědětVymazat
  3. No, pokud Vám to nevadí, tak mi přízeň p. Fuky momentálně přijde vedlejší. Mám teď jiné starosti - ze Sprchy.

    Na druhou stranu jste se již před dlouhými měsíci pustil z vlastního rozhodnutí do souboje se soupeřem v úplně jiné váhové kategorii
    To má být jeho omluva? Tak Vám povím jednu věc: Dosud jsem nikdy nelitoval, že jsem začal psát na Sprchu. Pravda, poslední období (od odchodu Vodníka) nestálo za nic, ale dosud měl jsem dojem, že ty předchozí roky to vyvážily. Nyní mám pocit, že by bylo mnohem lepší kdyby ta proklatá Sprcha vůbec neexistovala a zlořečím den, kdy jsem na ni vkročil.

    Přestávám si vážit lidí, kterých bych za normálních okolností vážil. Kdosi, kdo má můj telefon, si ho klidně prozradí mému nepříteli. A mé číslo tolik lidí nemá, to mi věřte. Kdo mne mohl takto zradit?

    reagoval jste na Vám nepříjemné jednání způsobem, který Vám podle mého názoru neseděl a nesedí, na což jsem Vás opakovaně přátelsky upozorňoval na Vrbě i na Wikiblogu.
    Nemyslím, že by Vaše rady byly dobré, ale už jsem sám dospěl k jistému závěru.

    Myslím, že by bylo vhodné to ukončit a hledat nějaké dlouhodobě přijatelné řešení.
    Rovněž mám ten dojem.

    OdpovědětVymazat
  4. Protože na Sprchu jsem nikdy psát nechtěl a nebýt této neblahé události, ani by k tomu nedošlo. Navíc mám pocit, že se už rozmělňuji, takže se hodlám opět vzdálit.

    Myslím, že jsem se opakovaně vyjádřil v tom smyslu, že se mi trolování, osobní urážky apod. nelíbí.
    Já tak útlocitný nebyl. Rány jsem přijímal klidně a odpovídal stejně. Tohle však přesáhlo meze, které jsem ochoten snášet.

    Ale s trochou sociálního inženýrství se dá získat třeba od Vašich kolegů (zvlášť, pokud má někdo stejné příjmení jako Váš nadřízený)
    V úřadě ho má jen můj bezprostřední nadřízený, jinak nikdo. Odtud vítr nefouká. Navíc mám další informace, které nehodlám ventilovat veřejně.

    pokud máte paušál
    Nemám.

    Nevím, proč si myslíte, že mu jej prozradil někdo ze Sprchy.
    Kdo jiný? A cui bono?

    Ale naprostá většina z nich souvisí spíš s tím, jak jste se tam ke konci choval a že jste ji a její členy na různých místech pomlouval.
    Nikdy jsem nepomlouval nikoho, kdo se choval slušně. Např. Kapitán nebo Michaela.

    Možná byste místo nadávek měl spíš vzít rozum do hrsti a zamyslet se nad tím, co Vám SKUTEČNĚ škodí.
    Ano, závislost na nesmyslu. Vizte poslední článek.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybyste nechal Sprchu Sprchou a nepustil si sem Hedvíčka, mohl jste mít časem blog podle svých představ.

    Zabývat se Sprchou je opravdu ztráta času, ale ohledně R. Hedvíčka nesouhlasím: je to na jedné straně intolerantní, zakomplexovaný emigrant, který trpí čulíkitidou v pokročilém stadiu a který by proto zde ani jinde neměl mít oprávnění mazat cizí příspěvky, na straně druhé jeho názory vždy stojí za přečtení, texty, které publikuje, jsou bravurní a pokud jde o politické názory oproštěné od ideologického balastu, ty z velké části sdílím.

    OdpovědětVymazat
  6. Ve Vámi uvedeném případě by p. Peters vinen nebyl, pokud by zároveň nad dveřmi hospody bylo napsáno "Denní dávka zdravé kritiky vítána...", atd., atd.

    Ne. "Hosté v růžových svetrech vítáni".

    Tato debata jde naštěstí značnou měrou mimo mne. Můj pohled na Sprchu je: Nuly všech zemí, oznámkujte se!

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>