1. října 2007

Naivita dona Pedra

Don Pedro napsal: "Kdyby wikipedista:Medvídek Pú chtěl, tak snadno dokáže, že není loutka. Způsobů je mnoho, například vystoupit z anonymity, ten je jistě nejsnadnější. Ale lze to i bez toho, třeba přijít na sraz nebo osobní setkání třeba s Cinikem aj. Napsal bych, Ciniku, Ciniku, tož zajdem na jedno, ať vidíš, že nejsem loutka. Alespoň mě kdyby někdo označil za loutku, tak je pro mě zbavit se tohoto podezření naprostá hračka. Takže já si o tom myslím svoje. A také myslím, že tahle fraška je už poměrně trapná. --Don Pedro 07:32, 1. 10. 2007 (UTC)"

Medvídek Pú se svlékl před kádrovákem Wikimolem. Bylo mu to k ničemu. Byl prokádrován Mormegilem. Bylo mu to k ničemu. Zaručil jsem se za něj já. Bylo mu to k ničemu. Ale teď přichází don Pedro se zázračným řešením: Pozvat Cynika na pivo. Geniální.

A co když někdo s Cynikem nechce pít pivo? Co když chce přesně jako Beren či Che zůstat před Cynikem anonymní, aby ho ten nedouk neostouzel všude možně na netu? Ne. Podle dona Pedra stačí s Cynikem vypít jedno pivo a vše se rázem změní a z Cynika se stane sympaťák.

0 – počet kommentářů:

Okomentovat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>