16. listopadu 2007

Další nepřítelkyně svobody slova

Další nepřítelkyní svobody slova je Eva Pallotto. Její soukromý spor s Rossem Hedvíčkem kommentovat nebudu; pokud se Ross Hedvíček dopustil nějaké nepřesnosti, má pí Pallotto samozřejmě právo se bránit (pro nedouky: žádostí o opravu a v případě nevyhovění civilní žalobou). Jde mi o její nesmysly o svobodě slova: "například propagace národnostní nesnášenlivosti je trestná a to nejen v ČR, ale i univerzálně". Pí Pallotto žila několik let ve svobodném státě (USA), kde nemají svobodu slova jen na papíře. Přesto se o tom vůbec nic nedozvěděla. Jak je to možné?

Zkusím tedy deficit jejího vzdělání dohnat a toto: "Mám vážné podezření, že moje já občas ovládá i někdo jiný, než pan Mozek. Dá se s tím něco dělat? Kde hledat pachatele? :-)" raději nechám bez kommentáře, aby mi to zase nějaký troll ze Sprchy nevyčítal.

2 komentáře:

  1. S tím s vámi nemohu souhlasit, Hedviček je naprostý idiot a psychopat.

    Ještě bych se chtěl vyjádřit k ostudnému agresivnímu napadení jezovcem. na Sprše jsem vždy diskutoval podle pravidel. Jelikož jsem však svou debatu o rakety s přehledem vyhrál navzdory ideologii Klanu, byl jsem vulgárně napadán, nulován, bránil jsem se pouze podle pravidel. To, že nebyl že Sprchy vykopnut Boutros a Prokop, je nezvratným důkazem, že Sprcha je ve skutečnosti stokou, jak ji zde správné nazýváte.

    OdpovědětVymazat
  2. "na Sprše jsem vždy diskutoval podle pravidel......"

    Moje zkusenost byla totozna.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>