1. ledna 2008

Guy Peters: Souboj s trollem

Byl jsem teď 2 dny mimo Internet, takže otěže souboje s obtížným trollem, který se do mne zamiloval, takže s neuvěřitelnou frekvencí sem umísťuje své robotické texty o mé osobě, převzali jiní, za což jim děkuji. Mazat Štouralovy polluce není tak velká zábava.

Jeden z textů, který tímto způsobem smazali (byl nepodepsaný, takže ho není žádná škoda), pravděpodobně nepsal on. Obvinil mne totiž, že zde píšu o "nackovi Nolaniusovi". Popírám, že bych kdy Nolana označil za nácka, a popírám, že bych neuměl skloňovat jeho jméno.

Faktem je, že jsem dříve Nolana označoval za fašistu, protože jeho aktivity byly velice neblahé. Nolanus však své chování změnil a já jsem změnil svůj názor na něj. Navíc ho nyní znám i osobně. I sice nadále považuji Nolanovo prosazování vulgárního pravopisu za neblahé, nicméně se domnívám, že převažuje jeho záslužná kritika wiki establishmentu. Proto nyní na cs: patří k těm nemnoha výrazně kladným postavám.

4 komentáře:

  1. A proc tady mazete slusne prispevky? Co to znamena nepodepsany? To jako kdyby bylo pod prispevkem napsano treba Guz Pavels, tak je podepsany? To jmeno Guy Peters je podpis? To je nejake ceske nebo moravske jmeno?

    OdpovědětVymazat
  2. Žádné slušné příspěvky jsem nikdy nesmazal. To, že tak učinili moji kollegové, je jejich volba, vyčítat jim to rozhodně nebudu. Nemohu za to, že Váš text nerozeznali od textu pitomce Štourala.

    Doplním Vám vzdělání, které Vám evidentně schází: nepodepsaný je takový příspěvek, u něhož nelze seznat identitu pisatele. Kdyby byl podepsán třeba "Guz Pavels", tak by podepsaný byl, to dá sám rozum. Chce to jen umět uvažovat.

    Na zdejším blogu se nežádají pravá jména; pseudonym plně postačí.

    OdpovědětVymazat
  3. Petr Urban zase pobavil. Maže jako šílený, i to o čem nemá ani páru, vše je mu trolovaním. Stačí se jen podivat na počet příspěvků pod články, od té doby co jsou otevřené veřejnosti a ne jen jeho poskokům.

    OdpovědětVymazat
  4. Trolle, nemažu nic, protože principem moderování je neschválení, nikoliv mazání.

    Propustil jsem všechny aspoň trochu slušné příspěvky; neprošel jen trolling. Zkuste tedy své příspěvky napsat znovu a lépe a bez trollingu. Jde to snadno, jen trochu chtít.

    Tady žádní mí poskoci nejsou. Asi jste omylem mluvil o sobě a lidech kolem Vás.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>