22. ledna 2008

Stručný kommentář ke Sprše

P. Zeman vzlyká nad tím, že na jeho blog nikdo nepíše. Inu, když tam kralují přísloveční slušňáci jako Prokop, tak se není čemu divit. Málokdo je takový masochista jako Kapitán.

16 komentářů:

  1. Přesně tak, je smutné pozorovat, kam až osobní ješitnost a samolibost některých jedinců tento kdysi vynikající server zavedla. Kdepak asi soudruzi ze Sprchy udělali chybu?

    OdpovědětVymazat
  2. Kdepak asi soudruzi ze Sprchy udělali chybu?
    Těch chyb byla IMHO celá řada. První chybou bylo, že se nezrušilo známkování, když se ukázala jeho destruktivnost. Druhou chybou bylo, že nevyhodili notorického trolla Boutrose, popř. několik dalších. Třetí a poslední chybou bylo vyhození Astra, Husity, Jerryho, Peterse a nakonec opětovně, po letech, Tebe. Teď je to rodinný server Respekt-klanu, ale rodina je zamlklá - nicméně plná významů a potenciality, prý...

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že Boutros není notorický troll, i když má k trollování sklony. Jeho obsedantní potřebou je dominovat; tu lze naplňovat i jinak než trollováním a někdy je trollování dokonce kontraproduktivní.

    OdpovědětVymazat
  4. Případ pana Pavlíčka je opravdu zajímavý... přišel na Sprchu bojovat (viz jeho neustálé odkazy na to že v debatách "vítězil") a když se ukázalo že pro nízkou kvalitu svých komentářů nestojí místním za nějaké diskutování, pokoušel se vzbuzovat pozornost stranickým známkováním.

    Není divu, že o takového kolegu jsme na Sprše nestáli.

    Myslel jsem si že se jenom stal nevědomým nástrojem z kamarádství s Vodníkem, jehož články o rádoby vtipných pokusech s lidmi jeden čas otravovaly vzduch na Vrbě jak si zde každý dobře pamatuje, ale možná že je opravdu pan Pavlíček svým založením troll a prudič.

    Ano, je smutné pozorovat kam je schopen se snížit zjevně celkem inteligentní člověk.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi jsem neměl o Sprše vůbec psát, stejně jako se zdržuji kommentářů k Tomášovi. Nestojím totiž o ty nekonečné polemiky, co kdo zavinil, kdo je ten špatný.

    Asi nejsem úplně objektivní pozorovatel, ale můj názor je, že p. Pavlíček přišel na Sprchu diskutovat, ale protože měl nepohodlné názory, tak byl vyoutován za čáru.

    Nicméně chápu, že Klan to vidí jinak a nic ho nepřesvědčí o opaku.

    OdpovědětVymazat
  6. Jinak, Jezovče, jestli mohu mít dotaz: Co si myslíte, když čtete: "Zmrduv Menstruacni Pamatnicek je klinickym obrazem kokotich niter ukrivdenych zoufalcu a nevzdelacu (fraktalni pseudoencyklopedicky chaos nepokladam za vzdelani)." Dokážete mi odpovědět opravdu upřímně, nebo je pro Vás stranická příslušnost milejší?

    OdpovědětVymazat
  7. A ještě něco. Je zjevné, že Sprchu dokáže z mrtvolného klidu probudit jen to, když ji někdo kritisuje. Kdybych to byl věděl, tak bych netvora nebudil.

    OdpovědětVymazat
  8. Ano jezovče, a tráva je červená a Měsíc je že sýra. A když to budete dostatečně dlouho opakovat a používat u toho výrazy jako "an sich" a "Zmrduv Masturbacni Pamatnicek" tak vám to ta vaše elita i opětkuje. Ale každý svého štěstí strůjcem. Že zůstáváte na stejném blogu s takovými hulváty je hlavně vaše visitka.

    OdpovědětVymazat
  9. Jistě pane Pavlíčku že o každém člověku svědčí i jaké si vybírá přátele...

    Jinak vaše příspěvky opravdu svědčí o tom že jste ledacos nepochopil, nebo pochopit nechcete, a jsou proto nejvíce ze všeho takovými mimózními štěky.

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak, Jezovče, jestli mohu mít dotaz: Co si myslíte, když čtete: "Zmrduv Menstruacni Pamatnicek je klinickym obrazem kokotich niter ukrivdenych zoufalcu a nevzdelacu (fraktalni pseudoencyklopedicky chaos nepokladam za vzdelani)." Dokážete mi odpovědět opravdu upřímně, nebo je pro Vás stranická příslušnost milejší?

    Jistěže dokážu odpovědět upřímně:

    Myslím si že je to zbytečný text. A zároveň myslím na to, že je mi takováhle od plic vypsaná vulgarita podstatně milejší než věta P. Zeman vzlyká nad tím, že na jeho blog nikdo nepíše.

    Smradlavá bažina je mi milejší než septická geometrie.

    OdpovědětVymazat
  11. Myslel jsem si že se jenom stal nevědomým nástrojem z kamarádství s Vodníkem...
    Co tím myslíš, jezovcu?? Snad nechceš suggerovat, že bych za sebe posílal na Sprchu prudit nějakého trolla?? Pavlíček se cpal na Sprchu navzdory tomu, že jsem ho od toho odrazoval. Jediné, co jsem pro něj udělal, bylo hlasování o článcích, ani jeho komentáře jsem nepětkoval, aby se ukázalo, co jsem mu tvrdil (než jsem ho na Sprchu přihlásil), že se stane.

    ...jehož články o rádoby vtipných pokusech s lidmi jeden čas otravovaly vzduch na Vrbě
    Otravovaly? Nu, když otravovaly, tak otravovaly (diskutovalo se na tom otráveném vzduchu víc než u vás na tom zdravém). Ale na Vrbě! Však vy si na Sprchu pište taky, co chcete! Co myslíš, proč tam u vás nikdo nic aktuálního nepíše (kromě masochisty Kapitána)?? Protože jste všichni tak děsně zaměstnaní, jak suggeruje Max? I doubt it!...

    OdpovědětVymazat
  12. Nechtěl jsem se do toho původně opět plést, ale nešť. Samozřejmě plně souhlasím s tvým předchozím komentářem Vodníku a být p. Petersem, tak sem tyto jednostranné nesmysly, jako je Jezovcův komentář o Pavlíčkovi, vůbec nepouštím. Tito lidé nejsou schopni normální diskuse a frustrace z podobných vstupů IMHO zbytečně rozviřuje staré spory.

    Za posledního půl roku (ale i předtím) jsem se snažil zcela vyvarovat jakýcholiv narážek na Sprchu a její osazenstvo, ovšem během stejné doby útoky na Vrbu a některé její diskutéry nepřestaly, jak na Sprše, tak na Nezvědavci, NP a bůhvíkde ještě. Jezovec se neozval ani jednou...
    ---
    ...protože jste všichni tak děsně zaměstnaní...

    To je strašně legrační. Takže v období největšího rozkvětu Sprchy, se spoustou komentářů, byli všichni na Sprše nezaměstnaní? Tím se nám Max et al. nepochlubili... Zajímalo by mě, čím se ti kokoti asi živí dnes!

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně tak, na Sprchu jsem se přihlásil navzdory varovaní Vodníka, protože jsem mu nevěřil, že je to tam tak hrozné, jak si stěžoval a taky mě přilákaly články Aleše Zemana.

    Záhy jsem poznal, že tam nejde o diskuzí, ale jen o souhlasné mručení tlupy, ale to nemá cenu rozebírat, už to bylo rozebráni milionkrát a moje zkušenost na Sprše potvrdila, co Vodník říkal.

    OdpovědětVymazat
  14. Vodníku, nemyslím že bys Pavlíčka na Sprchu posílal prudit. Ale nepochybně jsi mu řekl svůj pohled na ni, a nemyslím že by jej to neovlivnilo.. koneckonců, sám tvrdí že tam šel otestovat zda je to takové jak říkáš... s to že se přihlásil prostřednictvím tvého e-mailu tomu všemu dává korunu... není to žádný náhodný kolemjdoucí co nakonec nezávisle na tobě zjistil to samé co si myslíš ty.

    Cnemo poslední dobou už také moc nepíše, a naposledy to bylo docela fiasko s tím údajným odposlechem smsek, rozhodně méně než třeba Boutros.

    To že sprchaři mají prostě spoustu jiné práce a zájmů a priorit, a to podstatné už mezi námi bylo řečeno, to je prostě fakt. Já osobně mám třeba podstatně víc práce než v dobách kdy jsem tam správcoval, Magnus pokud vím také atd. A opravdu myslím že to podstatné jsme si už řekli a není třeba to pořád opakovat... daleko příjemnější je se občas sejít, nebo si vyměnit e-mail, což také děláme.

    Šlo by polemizovat ještě dál a dál, ale nějak mi to nebaví a vlastně mi na tom ani kór moc nezáleží.... navrhuji tuhle diskusi tady ukončit, co říkáte? Stejně nikam zjevně nevede.

    OdpovědětVymazat
  15. Samozřejmě, že Pavlíček věděl, do čeho jde! Proto je nesmysl nazývat ho "nevědomým nástrojem". A protože tam šel navzdory mým radám, je nesmysl nazývat ho "nevědomým nástrojem". Prostě mi nevěřil, že i když se tam bude chovat slušně, že ho vyfakujete, protože má jiné názory. Dnes už mi věří...

    My na Vrbě jsme si už taky všechno podstatné řekli a taky pracujeme. Proto si myslím, že důvod vaší zamlkmlosti je někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  16. Proto si myslím, že důvod vaší zamlkmlosti je někde jinde.

    Samozřejmě, o tom snad nikdo soudný nepochybuje.

    Problém je právě v tom, že na Sprše zbylo těch soudných dnes už jen velmi málo. Mezi hledači ZHN v Iráku, stoupenci amerického radaru v Čechách a nebo obdivovateli psychopatického, agresivního hulváta jich IMHO ani moc být nemůže. Proto v této jediné věci musím souhlasit s Jezovcem a přidávám se k jeho výzvě debatu ukončit... P. Peters to zde asi ani neměl opět rozviřovat (i když je to jistě jeho blogovací prostor a může si zde dělat co chce) a možná že by se normálně s Jezovcem dalo bavit o něčem jiném, pokud by měl zájem.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>