1. dubna 2008

O jednoho tyranna méně

Protože jsem Mormegila kdysi povýšil nejen na správce, ale též na byrokrata, myslím, že mám k tomu co říci.

Mormegilova zpupnost neznala mezí a jeho odtrženost od reality byla značná. Dokud byrokraté nemuseli dělat nic, nedělal nic. Jak fungoval od doby, kdy nějaké povinnosti museli mít, neposoudím, protože jsem to nesledoval. Faktem je, že správce Vrba s ním byl nespokojen.

Podle pochybného usu, když je správce vyzván kýmkoliv hodnověrným, musí postoupit ponižující hlasování o potvrzení, přičemž musí dostat aspoň 2/3. To Mormegil postoupit nechtěl, protože se proti němu zdvihly emoce. Věděl, že by prohrál, a proto raději resignoval.

Zůstal však správcem i kádrovákem, ačkoliv tvrdí pravý opak: "Příměr s Elephant polo obávám se nedocením, jelikož jako nesprávce si nemohu prohlédnout obsah odstraněných editací. --Mormegil 18:32, 31. 3. 2008 (UTC)", takže škodit může dál.

8 komentářů:

  1. Celé je to jen další variace na thema "Och, jak jsem důležitý!".

    Jsou to duševní invalidé.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemyslím, že je odhad, že by nebyl v hlasování potvrzen, správný.

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ve svém okolí mezi lidmi, kterých si vážím, nikoho, kdo by řekl o komkoli tak ubohou větu jako "jsou to duševní invalidé". Vykazuje naprostou absenci obyčejné lidské úcty k druhému.

    OdpovědětVymazat
  4. "Protože jsem Mormegila kdysi povýšil nejen na správce, ale též na byrokrata, myslím, že mám k tomu co říci."

    Právě v té chvíli byste spíš měl mlčet, protože jestli je skutečně takový, máte zcela zásadní podíl na tom, že se mohl "tyrannem" stát.

    OdpovědětVymazat
  5. Vykazuje naprostou absenci obyčejné lidské úcty k druhému.

    Ano, je to přesně tak. Od tyranů na wikipedii jsem vůči sobě nezaznamenal nejen úctu, ale ani stopu základní lidské slušnosti, proto je nyní hodnotím způsobem, který bych vůči jinému nepoužil.

    OdpovědětVymazat
  6. Takové označení mi přijde nepřípustné i v případě, že by bylo vyprovokované. Znamená to pro mne přestat uvažovat o druhých jako o lidech, kteří si zaslouží úctu jako lidé. Skutečně neznám nikoho, kdo by druhého označil v klidné diskusi za mrzáka...

    OdpovědětVymazat
  7. Váš názor respektuji, nicméně nesdílím.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>