21. května 2008

Benešovy dekrety na wikipedisty

Protože svinstvo nemá zůstat nepotrestáno, rozhodl jsem se, že budu na wikipedisty aplikovat Benešovy dekrety.

Za osobu pro ZMP nespolehlivou se retroaktivně považují všichni aktivní wikipedisté, tj. ti, kteří editovali cs: po 27. 4. 2008, kdy začal nepotrestaný záchvat JKB. Toto se nevztahuje na ty aktivní wikipedisty, jestliže mohou hodnověrně prokázati, že byli obětí persekuce na wikipedii a zůstali věrni myšlence slušnosti. Za takovou ex lege považuji Jitku Vrbovou, která zveřejnila mou žádost na nástěnce správců, což je čin, který se vyrovná poslouchání zahraničního rozhlasu.

Zvažuji, že zavedu kategorii nepostradatelného odborníka pro Dezidora. Ale stejně jako za III. republiky v případě, že by kterýkoliv newikipedista projevil zájem o místo na ZMP, kde pracuje wikipedista, bude wikipedista okamžitě propuštěn.

Osobám pro ZMP nespolehlivým dávám consilium abeundi. A protože se na ZMP rojí nepřehledným způsobem anonymové, zavedl jsem povinnost identifikace alespoň přezdívkou.

4 komentáře:

  1. Je mi to poněkud nejasné: to se týče i komentářů (třetí a první odstavec), nebo jen příspěvků (druhý - Dezidor je přispěvatelem a těžko si představil, jak aplikovat "zájem o místo na WMP, kde pracuje" někdo jiný, v případě komentářů)?

    A snad byste mohl upřesnit, že "identifikace alespoň přezdívkou" = účet na Bloggeru / Google Account nebo OpenID.

    OdpovědětVymazat
  2. Neberte to prosím tak vážně; potřeboval jsem trochu upustit páru po tom, co mi soudruzi z wikipedie opět dávají, co proto. Četl jste článek o mé osobě a následné hlasování o smazání?

    Proto jistá vágnost je v rámci genre; chtěl jsem se více otrocky držet Benešova dekretu, než být přesný.

    Dezidor je kmenový autor ZMP; myslel jsem to tak, kdyby někdo chtěl být kmenovým autorem ZMP místo něho. Jeho jednání mne totiž dost zklamalo; přišlo mi nekamarádské. Chápu, že blokovat na wiki Koukala či Egga je o hubu; ale alespoň refaktorisovat je mohl, na tom trvám.

    A snad byste mohl upřesnit, že "identifikace alespoň přezdívkou" = účet na Bloggeru / Google Account nebo OpenID.
    Jo jo, je to tak. Zdá se, že to další flame war o Kosovu pomohlo. Aspoň vědí, kdo je kdo.

    OdpovědětVymazat
  3. Četl, zběžně dopoledne. Díval bych se na tu optimističtější stránku - smazání snad zvítězí; i když chápu, že to nevyřeší problém s diskusní a hlasovací stránkou.

    OdpovědětVymazat
  4. No, když mí ctitelé o mně opakovaně vytvářejí stránky (nejprve Ross Hedvíček na en:, nyní neznámý na cs:), tak se asi musím smířit s tím, že jakýmsi způsobem slavný jsem a že už se nikdy nebudu těšit plné anonymitě.

    Na jednu stranu to lichotí mé ješitnosti, na druhou stranu mám obavy z toho, co by se tam mohlo objevit. Zásahy ŠJůa mám spíše za negativní: Mé články v Britských listech nejsou žádná veledíla; však víte, jakým způsobem Čulík podněcuje k jejich psaní. To, že tam nikdo nedal seznam mých právnických článků mne mrzí. Odstranit mne z kategorie českých právníků, když český právník jsem a živím se tím, mi přijde podivné.

    Ale co, to jsou jen zvláštní starosti, které jsem před tím neměl.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>