9. května 2008

Počet členů Národní strany

Národní strana může mít tak čtyřicet členů, Národní garda podle mého osobního odhadu pět. Nálada v české společnosti podobným hnutím zrovna nepřeje. Po ultrapravicovém uskupení s mírně fašizujícími sklony není prostě poptávka,“ říká Janda. Domnívám se, že PČR má přesné informace. Proč tedy media o tak marginální skupině pořád tolik referují?

9 komentářů:

  1. To je také jediný úspěch Národní Strany...
    OR

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem - provokace. Národní strana je (podle mého soukromého názoru) dítko BIS. Ne, samozřejmě pro to nemám žádné konkrétní důkazy, ale některé indicie pro to hovoří.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Waldgänger: Máte velice zajímavý blog-profil...
    OR

    OdpovědětVymazat
  4. OR: Možná zajímavý, každopádně velice dlouhou dobu neaktualizovaný.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle paranoidní thesi jsem již také četl. Domnívám se, že za tím stojí to, že ač je Národní odpor 10x početnější, do medií na rozdíl od Národní strany nepronikl.

    OdpovědětVymazat
  6. Jedinou paranoiu, kterou si zde dovolím je tato - mám chápat váš náznak souvislosti mezi mojí (zde prezentovanou) paranoidní tezí a Národním odporem, že snad já mám něco společného s touto organizací?

    Pokud ano, tak jen dodávám, že můj jediný odpor (ke kterému se hlásím) je odpor k organizovanému politickému aktivismu en bloc.

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, za paranoidní považuji všechny spiklenecké theorie, zde že NS založila BIS.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to otázka. Ony jsou ty akce Národní strany mnohdy (ne vždy) fakt dobré a dobře vymyšlené, dobře medializované, ale zkrátka to nefunguje. Mám pro to sice dílčí vysvětlení (viruálnost organizace, minimální aktivita z dola, nepěkný vztah s ostatními národoveckými organizacemi, zbytečně velkohubá prohlášení atd.), ale plně si na otázku "Proč?" nedokáži odpovědět. Na rozdíl od různých komentátorů si myslím, že dnešní sitace volebnímu úspěchu (prosazení se) pravicově národovecké strany spíše nahrává. Všechny ty důvody mohou být, co jsem uvedl, mohou být dostatečné, ale u všech mě napadají případy, kdy to i přes ně funguje či fungovalo.

    OdpovědětVymazat
  9. Já to vidím tak, že si Edelmannová stejně jako Sládek špatně vybrala kariéru. Zatímco Sládek by byl skvělý komik, tak Edelmannová by byla skvělá píáristka.

    Na rozdíl od různých komentátorů si myslím, že dnešní sitace volebnímu úspěchu (prosazení se) pravicově národovecké strany spíše nahrává.
    To si myslím taky a je to dobře. Stoupenci hesla "Čechy Čechům" do parlamentu nepatří.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>