11. června 2008

Další ctitel ZMP

Vytvořil úplně zbytečný blog. Elán mu však moc dlouho nevydržel. Je překvapivé, kolik má člověk na Internetu ctitelů. Škoda, že jsou anonymní, takže nevím, o koho jde.

Update. Odstranil jsem odkaz, protože jsem ve své naivitě nečekal, že se tento opposiční blog stane doupětem trollů. Myslím, že jde o staré známé firmy, ale protože se nepodepsaly, své podezření nebudu vyslovovat.

Update 2. Protože bych nechtěl, aby ty kokotiny Google indexoval, odkazy zde stále nebudou. Místo toho se můžete pokochat hlavičkou tohoto zbrusu nového trollovacího blogu, sestavenou s vytříbeným výtvarným vkusem.

Je pozoruhodné, jak se tam mísí z prstu vycucaná zbožná přání (Zajímalo by mne, jak by se jejich autor tvářil, kdy znal realitu. Počítám, že dost kysele. Ale to mu, pokud usuzuji na jeho osobu správně, ani zdaleka nehrozí.) a zřejmě pravdivé události v bizzarrní směsici. Kdyby to nebylo urážlivé, mělo by to literární půvab.

Update 3. Zmínka na ZMP ten blog pokropila živou vodou a přilákala trolly (česky mouly) ze všech světových směrů.

10 komentářů:

  1. Díky Vaší zmínce se tam rozproudila živá debata (3 příspěvky – to už lze hodnotit jako záplavu).

    Celkově bych řekl, že kdo chce diskutovat k thematu, diskutuje zde, kdo chce trollovat nebo urážet ostatní, našel si svému naturelu přiměřené místo jinde.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si totéž. Pokud to záhy nezajde na úbytě, předpokládám, že se z toho stane stoka typu Nezvědavec, kde si vulgární hovada a trollové budou vylévat svoje problémy a harmonickou součinností se navzájem znemožňovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajde to na úbytě, ZMP není tak známá věc, aby někomu stála za soustavnou pozornost.

    OdpovědětVymazat
  4. Já nebudu komentovat ani tam, kde se čerstvě sešla čerstvě skutečně podivně ubohá směska komentářů, ale ani tady, když se tu o mne nestojí a někteří se tu ke mně chovali jak ke kusu hadru. To jen pro informaci, že s tím blogem nemám a nikdy jsem neměl nic společného - kdybyste si to třeba, Petře Urbane, myslel, jak by mohl naznačovat váš update, a kdybyste si to třeba se svým přístupem ke mně tady výslovně rozmyslel. Good luck and be tollerant!

    OdpovědětVymazat
  5. Když budou vaše příspěvky zajímavé, jsem přesvědčen, že si vás bude P. Urban hýčkat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale ne, ZMP byly předmětem trollingu již dávno před Vaším entrée.

    OdpovědětVymazat
  7. "se tu ke mně chovali jak ke kusu hadru"
    Na anonym se tak vetsinou hledi!

    OdpovědětVymazat
  8. Stejně je to zajímavé, jaká prasata u konkurrence diskutují. Zajímalo by mne, kolik jich je. A jak pilně sledují ZMP, protože jinak by o tom místu, kde mohou pod dozorem "Petra Pavla" onanovat, ani nevěděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sexuální frustrace mi přijde nejnápadnějším rysem tamních "diskutérů". Když jsem neznal tváře diskutujících, představoval jsem si vždycky Peterse, Juchelku nebo Zemana jako gentlemany, Elvise, Postavu a částečně Boutrose jako řetězové punky, Sowfiwa a tu partu z Nezvědavce nebo ze znpfree si představuju jako špinavé, bezzubé, otrhané a páchnoucí skřehotající hajzlíky; člověk neví, jestli v něm převažuje odpor nebo soustrast...

    OdpovědětVymazat
  10. Nejsměšnější je, jak se Petr Maule pokouší maskovat přístup na ZMP pomocí open proxy cache-dtc-ahXX.proxy.aol.com.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>