19. července 2008

Shrnutí

Boutros el Uam udal Guye Peterse jeho zaměstnavateli, že diskutuje na serveru http://www.sprcha.com v pracovní době. Identifikoval, že Guy Peters je zaměstnancem Úřadu pro ochranu osobních údajů, a požádal šéfa tohoto úřadu, aby proti němu zakročil.

Nepochybuji vůbec o tom, že Boutros el Uam žádný udavač není. Je to morální gigant, kterému jde o zachování patřičného milieu netových diskusí. Guy Peters si za to může stoprocentně sám, stejně jako jsem si to stoprocentně způsobil před dvěma a půl lety já sám. Jsme oba zlí a hloupí, a Boutros je čestný a spravedlivý. Aleš Zeman a Tomáš mají pravdu, Sprcha je ethicky pevný kollektiv a my dva jsme opovrženíhodní plazi.

Jen bych připomněl, že Ivanovi "staří" by narazili na kůl nejen bonzáka, ale i jeho kumpány...

Já bych si dovolil k tomu doplnit odkaz na jeden text, jímž v druhém pololetí loňského roku začaly proslulé Mauleho orgie slušnosti. Dále úryvek z jeho prvního, nevyžádaného a typicky moulovsky slušného e-mailu, kterými mne pak ze svého vlastního popudu na základě nevysvětlitelného hnutí mysli začal bombardovat: "Rovnez zvazuji podani zaloby za rozsirovani pomluv, ve svetle Vasich lzivych komentaru o mem manzelskem stavu a vami vymyslenem "mrdani prostitutek". Prinejmensim zverejneni vasich komentaru v ceskem tisku."

Nemusím jistě připomínat, že cílem mých hrozeb, které jsem mu neveřejně v odpověď na jeho spamy zaslal, bylo, aby Maule ukončil zasílání spamů, kterými má schránka již přetékala. Byly účinné a otravat přestal. Své hrozby jsem pak přirozeně nenaplnil, ač v Mauleho paranoidní fantasii je tomu naopak: "coz pochopitelne k nulovemu ucinku okamzite [tj. 11. října 2007 ve 23:13] provedl." Jediné, k čemu doopravdy došlo, že jsem 14. listopadu 2007 v 0:19 reagoval na typicky maulovskou lež, že přichází na ZMP pro "obcasne nahlednuti na progres rozpadu zlynchovane osobnosti", ačkoliv byl na ZMP častěji než já (já tam ten den byl jen 2x). 

G. P.

7 komentářů:

  1. To je z jednoho Ivanova kommentáře na Vrbě, který se týkal Klause a Havla, tedy zloděje a zrádce. Podle Ivana by "staří prvnímu usekli ruku, ale druhého narazili na kůl".

    OdpovědětVymazat
  2. Můj soukromý názor, se kterým bude celá řada spoludiskutujících vášnivě nesouhlasit, je, že – abych použil slavná slova onoho předsedy senátu, který měl rozhodovat o Kajinkově obnově procesu – je to všechno stejná pakáž: Maule, Jan Novák, AndyO, Magnus Maximus i Michaela. Takto končí, když si je člověk připustí příliš k tělu.

    OdpovědětVymazat
  3. Re: Pecina

    Předběhl jste mě o pár minut.

    Byl jsem na kole a po minerální lázni a sklence vína jsem se k internetu dostal až nyní.

    Původně jsem chtěl na ten blábol odpovědět, ale zjistil jsem, že mi to naprosto nestojí zato : )

    OdpovědětVymazat
  4. Mauleho orgie slušnosti.
    Neni treba komentare.
    Odstavce #1-6 uplne staci.

    OdpovědětVymazat
  5. Ad Peters: nemá cenu vstupovat do diskuse s čímkoli a s kýmkoli ze zmp.free. Tato žumpa překonává i Nezvědavce a to už je co říct! Zdá se, že tam píší samí znalci undergroundu a moji nejintimnější přátelé, resp. moje řídící orgány z pražské centrály rozvědky...;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano. Jejich pokusy o komunikaci by měly končit neúspěchem, podle zásady: čiň trollovi dobře, udáním (zaměstnavateli) se ti odvděčí. Jedna zkušenost tohoto druhu, myslím, stačila.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>