16. srpna 2008

Klaus k Jižní Osetii

Vyjádřil se stručně. Zásadní rozdíl mezi postojem Klause a mým spočívá ve východiscích: Klaus je nacionalista a neochvějný zastánce neomezené souverainity a územní integrity. Já jsem internacionalista, souverainitu považuji za akcesorický institut a popírám právo na integritu v případě genocidy.

Klaus proto odmítá uznání Kosova i ruský zásah v Jižní Osetii. Já uznání Kosova i ruský zásah v Jižní Osetii schvaluji.

9 komentářů:

  1. Klaus proto odmítá uznání Kosova i ruský zásah v Jižní Oseti
    Já jsem si teda všiml, že Klaus kritizuje jak gruzínský zásah v Jižní Osetii tak i ruskou reakci. Kromě toho radaru s ním zase musím vcelku souhlasit.

    OdpovědětVymazat
  2. No, ačkoliv Klaus opravdu nepatří do jednotné rusobní kliky (proto jsem ho také jako zajímavost zmiňoval), absolutně s ním nesouhlasím.

    OdpovědětVymazat
  3. ad vodnik k tomu radaru: Od Václava Klause se lišíte především tím, že nemáte žádnou veřejnou funkci, a tudíž na vás nikdo neshromažďuje diskreditační materiály. Kdybyste byl prezident, věřte tomu, že by vás u tak důležité věci jako je ten radar přesvědčili ....

    OdpovědětVymazat
  4. ad Jan:
    To se moc mýlíte, já toho už mám na vodnika spoustu, třeba:
    Hamburg, 28.11.1997, 23:27 - 23:56, Beobachter Hotel, Berliner Str. 1123. Kontaktní osoba: Elsi Kovalčukovová. Číslo záznamu rozhovoru: fht-7456489-455

    OdpovědětVymazat
  5. Medvídek Kadílek má pravdu, Jene. Ještě že je natolik taktní, že neprozradil, co všechno jsme s tou Kovalčukovovou v tom hamburském hotelu dělali! To je hanba i poslouchat! CIA i Mossad to mají na filmu a já teď podle jejich instrukcí ze sebe na fórech musím dělat antisemitu, abych nalákal potenciální nepřátele do jejich hledáčku.

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, Jene. Nejzávažnější z toho rozhovoru je tato věta: "Znepokojuje mne rostoucí cena ovoce. Jablka Golden Delicious u mého trhovce v U.....u podražila přes zimu o dva guldeny."
    Teď kvůli tomu musí tančit, jak my pískáme.

    OdpovědětVymazat
  7. Klausův text je jinde; dal jste odkaz na pouhý novinářský výtah.

    Ano, v zásadě bych jeho text podepsal. Zajímavá je slepota českých politiků, přičemž nejhorší je, jako obvykle, postoj Cyrila Svobody: "Gruzie je jednotný stát, Jižní Osetie a Abcházie nejsou samostatné státy. Řešením sporu je stažení ruských vojsk, je to otázka mezinárodního práva, není to otázka, kdo to vyprovokoval nebo nevyprovokoval. Nemyslím si, že gruzínský prezident je vinen, ani nemůže být vinen. I kdyby došlo k pochybení, je to záležitost jednání na Radě bezpečnosti OSN, OBSE atp. Nedomnívám se, že je možné gruzínské akce dávat do jedné roviny s ruskými." Ten je typický kam vítr, tam plášť.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>