2. srpna 2008

Podivný článek

- o Haně Benešové je na blogu iDNES.cz. Diskuse pod ním je také zajímavá.

32 komentářů:

  1. Nicméně podle katastru nemovitostí je vlastníkem měšického zámku (jednoduchý) Dr. Jan Berwid-Buquoy, nikoli Kopecký. Ten tam možná má zapsaný výměnek :-)

    Já Dr.-Dr. B.-B. fandím: jeho fantasmagorie mají noblesu a je z nich cítit středoevropanství. Z Cinika není naopak cítit nic než nadčasové, nadregionální a téměř nadpřirozené blbství.

    OdpovědětVymazat
  2. Berwid-Buquoy se v diskusi ptá:
    "Co konkrétně na mém blogu není pravdivé? Jsem mezinárodně známým a uznávaným politologem a nemohl bych si dovolit vypustit do světa nějakou kachnu, bez konkrétního svědectví a důkazů. Samozřejmě jsem dokonce léta uvažoval zda-li to má smysl o něčem takovém psát. Dospěl jsem však k názoru, že Čech natolik morálně a demokraticky dozrál, že se to může dozvědět. Proč to tedy i nadále před ním utajovat?" (sic)

    OdpovědětVymazat
  3. Sorry, ale po první větě už nemůžu číst. Nevadí mi mrdání, ale "by jste". To mě dokáže znechutit stejně, jako když někdo dělá interpunkci takto: "něco ,protože" místo "něco, protože". Vždyť ten světoznámý politolog píše jako naše nejblbější sekretářka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli si mám někoho představit pod pojmem "zdegenerovaná šlechta", tak je to tento pán nebo náš spící pan ministr pro prosazování zahraničních věcí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že vy dva poslední nemáte vůbec smysl pro jemnější věci tohoto světa. Půvab B.-B. a jeho textů vám tudíž musí zákonitě unikat.

    OdpovědětVymazat
  6. Máte pravdu, jsem neotesaná lopata z venkova a "půvab" věcí mě uniká. Žádní motýlci, kytičky a Haničky, pěkně bůček v troubě, Ordinace v růžové zahradě a večer pak kocúr v trúbe. Shame on me.

    OdpovědětVymazat
  7. Kadílku, co je probůh špatného na tom, že zastaralý aorist nahradil indikativem?

    OdpovědětVymazat
  8. Kurva, osudově zamilovaná do hrdiny, ačkoliv souloží s jinými, patří k nejstarším literárním τόποι, vizte Marii z Magdaly.

    OdpovědětVymazat
  9. Psal jsem o literatuře, nikoliv o skutečnosti.

    OdpovědětVymazat
  10. Co blbnete?

    Já bych, ale chtěla by sem psa?

    A ještě jednou mi někdo řekne Kadílku, Medvídku, nebo Pokakaný Medvídku místo Medvídku Kadílku, tak začnu říkat "Gus", "Hastroš", "Bondvodník" a "Kozmik"

    OdpovědětVymazat
  11. "A ještě jednou mi někdo řekne Kadílku, Medvídku, nebo Pokakaný Medvídku místo Medvídku Kadílku, tak začnu říkat "Gus", "Hastroš", "Bondvodník" a "Kozmik"

    A sakra! Kdo vam tak rika, ze za to hazite vsechny do jednoho pytle, dokonce Astra? Clovek by malem veril, ze jste, no vite kdo?

    OdpovědětVymazat
  12. A ještě jednou mi někdo řekne Kadílku, Medvídku, nebo Pokakaný Medvídku místo Medvídku Kadílku…

    Charakterisoval bych to tak, že i výběr pseudonymu vyžaduje jistou předvídavost.

    OdpovědětVymazat
  13. Petersi, Vy jste se úplně zbláznil. Co jste to s tou větou udělal?

    vodniku007, tento kometář reagoval na starší pobrekávání několika z vás, že si jistý subjekt dovoluje měnit nicky třeba na Gus nebo bondvodnik. V obou případech mi to přijde stejná "drzost" jako když mi někdo řekne Medvidku místo Medvidku Kadilku.

    Předvídavost, pane Pecino? Nechápu. Měnit se dá jakýkoli nick, jak se mohli všichni mnou uvedení v minulosti přesvědčit. A mně nešlo o pokakanost, ale třeba i o Medvidka misto Medvidka Kadilka. A dokonce se to netýká ani pseudonymů, protože jsem byl jednou osočen ještě na Sprše starým Neckářem, že Vás urážím, protože jsem si do automatického podpisu vložil jednu větu o panu Peciánovi a skřítku Sanhedrinovi z Poláčka, z níž on vyvodil, že pan Pecián jste Vy a že tudíž tvrdím, že máte žlutou pleť a jaterní skvrny...

    Poo(h)...aby bylo jasno

    OdpovědětVymazat
  14. Transformoval jsem ji tak, jak jsem ji pochopil.

    OdpovědětVymazat
  15. Trvat na přesném znění pseudonymu ovšem silně připomíná Cimrmanovu hru v podání huronských ochotníků, kde Tančila-jako-blázen-až-do-bílého-rána hrála Lovila-veverky-v-korunách-stromů-prakem.

    OdpovědětVymazat
  16. " si jistý subjekt dovoluje měnit nicky"
    To chapu.
    Jen musim podotknout, ze ten subjekt ma chorou palici a dela to, protoze je zly.

    OdpovědětVymazat
  17. Ad Tomáš Pecina: Já si s tím nezačal...

    Ad Vodnik 007: S tou chorou myslí je to tak, že všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo... A i kdyby byl sebevíc šílený a potřený burákovým máslem, tak nechápu, co je na "Gus" tak urážejícího. Já to dokonce zpočátku považoval za "oficiální" zkratku, tak jsem mu tak psal taky, protože mě nebavilo pořád psát "Guy Peters". A proč Vám vadí bondvodník to taky nechápu. Vám by snad vadilo v každém dílu ošustit nějakou bondgirl, pak si dát whisky a doutníček, a pak se jí zbavit tím, že ji necháte padouchem oddělat, abyste měl místo pro další?

    OdpovědětVymazat
  18. "bondvodník" mi nevadi.
    Ale tehdy, jeste na Sprse jsem si vsiml drzych narazek na starsi cleny, resp. Astr a Husita.
    Zmeny prezdivek dostali pouze nekteri ale blizci "pratele" nikdy.
    Jde o princip.

    OdpovědětVymazat
  19. Ad MK: jakou whisky? Bond si objednával "Vodka Martini, shaken not stirred". Mimochodem, já jsem sice letadlo, ale mezi těmi blázny kolem sebe rozlišuji mezi hodnými (resp. neškodnými) a zlomyslnými udavačskými hajzlíky. Je přirozené, že těm prvním toleruji víc než těm druhým.

    OdpovědětVymazat
  20. Ad vodnik007:
    Jaké urážlivé? Co je na Kozmikovi urážlivého? Jako že kosmonaut je Rusák a astronaut Američan?

    Ad Vodnik:
    Možná máš pravdu, ja snad žádnou bondovku neviděl celou. Ale řekl bych, že to, že si "objednaval martini" neznamena, že v posteli nepil whisky (tam si to totiž neobjednával). Aspoň Connery si mohl dát skotskou, ne?

    A k těm zlým a hodným: tos ale na původním významu nic nezměnil, protože "zlí" jsou vždycky ti "druzí". Nikdo ráno nevstává s dilematem: "Jakoupak lumpárnu zase dneska provedu?" nebo "Co bych tak dnes mohl někomu udělat ošklivého?"

    OdpovědětVymazat
  21. Re: Medvídek Kadílek

    A k těm zlým a hodným: tos ale na původním významu nic nezměnil, protože "zlí" jsou vždycky ti "druzí". Nikdo ráno nevstává s dilematem: "Jakoupak lumpárnu zase dneska provedu?" nebo "Co bych tak dnes mohl někomu udělat ošklivého?"

    Vy makotřase blábolivý!

    Když neznám internetové projevy vašich idolů mimo Sprchu, tak asi nevynáším absolutní soudy, ne? ;-))

    Relativizovat zásadní rozdíl mezi činy Vodníka a činy jeho oponentů, je blbost hodna Boutrose ;-))

    OdpovědětVymazat
  22. "Nikdo ráno nevstává s dilematem: "Jakoupak lumpárnu zase dneska provedu?" nebo "Co bych tak dnes mohl někomu udělat ošklivého?""
    Nikdo? Sundejte ruzove bryle.

    Co se tyce Kozmik, neslo o jmeno ale osobni narazky.

    OdpovědětVymazat
  23. Když je pro někoho Peters moc dlouhé, tak klidně může používat Guy. Ale nikdy ne Gus, to je zdrobnělina z Augustine nebo Gustave, s čímž nemám nic společného. Je to jako kdybych místo Medvídek Kadílek napsal Medvídek Vychcánek.

    OdpovědětVymazat
  24. Re A. J.: Hm, jenže já si ze starého psa pamatuju, jak Boutros stíral pravičáky. Že on podle Vás je píča nic neznamená, protože Vy jste podle něj zmrd. Tudíž ani jednoho z vás nelze brát za bernou minci.

    Re vodnik0007: to je mozne, jenomze v tom puvodnim textu se psalo konkretne o nickach. A navic, ruzove bryle si strcte nekam. I Hitler vstaval s tim, ze kona dobro. I Šakal vstával s tím, že koná dobro pro svou "Rodinu". Lidé mimo ni jako lidé neexistovali, byli jen prostředí na cestě za dobrem "Rodiny". Přiveďte mi jediného člověka, který si opravdu po ránu říká: "Dnes bych mohl Jerrymu zlomit nohu. To by bylo opravdu pořádně špatné, tak špatný skutek by se mi pro dnešek hodil". Ne, tak maximálně si řekne: "Dneska tomu parchantovi zlomím nohu, protože se do mě včera navážel, je to vůbec špatný člověk a vřed na tváři lidstva. To, co mu chci udělat, je vlastně dobrá věc" (viz kapitola "v níž se Tygr odnaučí skákat" - nebo také už čtete jen filosofické spisy jako Parvus Minimus - když jsme u toho komoleni nicků - a začnete psát takhle?

    OdpovědětVymazat
  25. Re Guy: jenomže vokativ Guyi je strašnej, hlavně na výslovnost.

    OdpovědětVymazat
  26. O nic lepší než "Guse". Nicméně, klidně můžete používat "GP".

    OdpovědětVymazat
  27. Re: Medvídek Kadílek

    1) Nechápu, co s tím mají společného nějací 'pravičáci'???

    2) Problém je v tom, že vy nemáte naprosto žádné ponětí o počátcích a způsobech vedení sporu mezi mnou a Boutrosem a proto nemáte žádné zábrany na toto téma dnes vyslovovat nesmyslné, ale z vašeho pohledu zřejmě objektivní, soudy. To je už takové vaše obehrané téma a já s tím nic nenadělám... : )

    OdpovědětVymazat
  28. Nikdo ráno nevstává s dilematem: "Jakoupak lumpárnu zase dneska provedu?"
    To možná ne. Ale když někomu vyjde knížka, tak mu jeden pogratuluje a druhý začne - opakovaně! - zveřejňovat jeho občanské jméno. A tak podobně dále...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>