21. září 2008

Původní český sitcom Comeback

Rozhovor s hlavním tvůrcem (2. část + na Aktuálně): "Ozzák je postava, kterou si všichni scénáristé při jejím vymýšlení oddaně zamilovali. Každý z nich chtěl být Ozzák, každý měl pro Ozzáka milión nápadů. Ozzák je podobný typ postavy jako Kramer v Seinfeldovi – nejvýraznější charakter, největší blázen, hodně netypická televizní postava. Před natáčením pilota jsme začínali s obsazováním a velmi, opravdu velmi dlouho jsme nikoho nemohli najít. Už jsem začínal mít dojem, že někoho tak výrazného mezi českými herci nenajdeme, bláhově jsem přemýšlel o obsazení opravdového rockera, ale pak najednou přišel Martin Dejdar a Ozzák byl před námi. Dokonce to bylo tak, že jsme Dejdara museli na Nově trochu prosazovat. Takže se rozhodně nedá říci, že by náš seriál vznikl na nápadu „Dejdar dostane paruku a bude to opravdová švanda“. Zajímavé bylo, že ho v masce testovací publikum nepoznával, mnohdy – tedy na dvou ze tří testování, což myslím mohu označit termínem „mnohdy“ – někdo řekl, že je škoda, že toho Ozzáka nehraje nějaký známý herec, protože by to asi bylo úspěšnější."

Hlavní hrdinku hraje Kristýna Leichtová. Rozhovor s ní.

Pixy: "A jinak prostě nejste cílovka, tak si to tak neberte. Zrovna u tohohle dílu jsem četl několik verzí scénáře a remcal jsem opravdu hodně, TB by mohl povídat. Nicméně mnoho dalších verzí uplynulo a finální výsledek se mi líbil a smál jsem i nahlas. Já cílovka asi budu." Zřejmě je to sitcom pro lidi nad 30: "IMHO chce Nova dostat do kolacu vic muzu mezi 25 a 50 lety, zijicich na malych mestech a vesnicich, v prijmove skupine 15-30 tisic. Vyrostli na bigbitu, hard rocku a metalu, takze si pred manzelkou radi zahraji na znalce a budou nadsene hltat Ozzakovy odkazy. Drenici potencial to ale IMHO nema na dlouho a tak se to casem posoupne k univerzalnejsi a bezpohlavnejsi rodinne zabave. Navic jsem presvedceny, ze vetsinu z vyse zminene skupiny uz Nova davno v kolacich ma, protoze manzelky na to stejne cumej a ve ctvrtek je "pivo drahy"."

2 komentáře:

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>