12. listopadu 2008

Cynik Ignác Pospíšil má nullovou důvěryhodnost

Na své wiki stránce tvrdí: "Od léta do podzimu 2008 jsem spolupracoval s redakcí ChristNetu (viz seznam mých článků). Spolupráci jsem ukončil 8. listopadu." To samé i na ChristNetu: "Právě jsem odeslal panu Kirschnerovi oznámení, že ukončuji spolupráci s ChristNetem a že článek, který jsem včera [tj. na VŘSR] umístil do databáze článků (další díl Světel v temnotách), je poslední."

Jaká je realita? ChristNet 11. 11. 2008: Růže zardoušená hložím. Něco podobného ale u notorického lháře Cynika naprosto nepřekvapuje.

Update: Nácek Pospíšil vydal dementi: "Ač zcela pohlcen prací" (ve skutečnosti je na wiki po právu zablokován, takže má času více než dost) "Ten mne [tj. já] označuje za lháře" (jak každý vidí, nikde v článku ho lháře neoznačuji. Článek, kde ho za lháře označuji, jsem napsal již před několika dny. V tomto článku píšu toliko o jeho nullové důvěryhodnosti.) Naběhl si sám. Jinde píše: "Můj článek ze soboty vyšel pouze proto, že jsem jej již prostě bez jakékoliv konzultace a kontroly napsal a vydal". Náš Nácek si tedy mohl vydávat, co chtěl a když spolupráci "ukončil", mohl článek smazat, nebo vydat sám. Takže machinace s články, jíž se dopouští, není žádné nepochopení reality, spíš jeho příslovečná neschopnost držet slovo. Tak dlouho z wiki odcházel, až ho museli vyhodit správci sami.

Ukončím úslovím: "Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí." Náš věčný maturant už holt lepší nebude.

4 komentáře:

  1. Tohle konkrétně mu nevytýkám, sám z některých serverů odcházím už pět let, ale trošku mi vadí ty pomluvy, co šíří o mně. Ale jen trošku. Například jsem vlezl na Ignácův web podívat se, jak se vyrovnal se svým sebezesměšněním na Christnetu a najdu tam hlášku "kvůli neustálým útokům FS a jeho loutek, blábláblá, jsem zablokoval komentáře". A já na tom jeho onaništi nebyl čtyři nebo pět měsíců. Tož to mi vadí a samozřejmě jsem o tom psal šéfredaktorovi ChN, se kterým se "virtuálně" známe roky. Nicméně zlobit se na Ignáce, že vás pomluví (něco si o vás vymyslí), to je jako se zlobit na kojence, když vás pozvrací. Rozumný člověk to bere s nadhledem. Nebo o to usiluje. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady by se to dalo vysvětlit i tak, že vydali text zaslaný před ukončením spolupráce, ale spíše bych to viděl na to jeho věčné odcházení.

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož ta věc z 11. 11. vyšla jako součást jeho "světel v temnotách", nedivil bych si, kdyby to byla právě ona do databáze uložená posledná věc.

    OdpovědětVymazat
  4. V reakci na kommentáře jsem updateoval článek.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>