30. prosince 2008

Koncentrák na wiki

Ačkoliv jsme všichni čekali, že na wiki se budou poměry zlepšovat, ve skutečnosti tam přituhuje. Nácek Cynik se tam volně producíruje, Malý čtenář je chicanován bandou ignorantů. Aby si ale nemysleli, že jim jejich sviňárny jen tak projdou, přetiskuji text Malého čtenáře sem. Zde nic censurovat nemohou.
Odešel jsem odsud (což doporučuji každému, kdo si chce zachovat sebeúctu), mj. protože sem nesmím napsat, proč jsem odešel.

Vážní zájemci si to snadno najdou v historii; ti, jež pohoršuje myšlenka na vyjádření neschválené místními dráby, samozřejmě klikat nebudou a odeberou se obdivovat jejich dokonalost jinam.

Vyhrazuji si právo i nadále hlasovat proti větším zlům.

(konec ledna 2007)


Ano, na podzim 2008 jsem se zkusil vrátit (Wikipedie je příliš významná na to, aby se přenechala wikipedistům). Ale hned mi ukázali, že to byl opravdu neskutečně naivní nápad a koncentrákové poměry mezitím přituhly ještě mnohem víc, než jsem si dokázal představit. Asi bych jim měl být vděčný.

Seznam škůdců Wikipedie

(zdaleka ne reprezentativní, natož úplný)

  1. Kacir – od poloviny prosince 2008 průběžně rozvrtává stránky, na něž mě wikistalkuje (a v rámci wikišikany přešel i k vandalizování mé uživatelské stránky)
  2. Jklamo 3. 11. '08 „rv, prilis mnoho ruznych zmen najednou“ (s podobně samolibými trigger-happy vlastníky článků, zahazujícími v pár vteřinách práci druhých právě proto, že jí věnovali mnohem víc času, jsem se myslím dosud setkával jen na en:; holt vývoj)

1 komentář:

  1. Bylo by ještě dobré zazálohovat ten odkaz do historie, aby nesmazali i tu - to je jediný možný důsledný konec, pochybuji, že by mi Establishment učinil zadost. Máte-li nastudovány, jaké jsou požadavky pro zahájení arbitrážního řízení, možná bychom se mohli sejít ke kozultacím.

    Ano, historie se opakuje jako fraška: po loutkových náccích partička blbců s mentalitou šikanérů z druhé třídy zvláštní školy.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>