30. ledna 2009

Lhář Ignác Pospíšil

Je obecně známo, že Nácek Pospíšil je nestydatý lhář (naposledy jsem jeho obsedantní lhaní popsal v článku K e-mailové přestřelce Vrby a Cynika).

Teď se ten zoufalec snaží veřejnosti nabulíkovat, že jsem "právní diletant" a že jsem "svůj článek přepsal. Pozdě, ale přece. :-)". Ve skutečnosti jsem pouze pouze odstranil chybný popis skutkového stavu: "protože dospěl k názoru, že jeho vysvěcení na biskupa nebylo v rozporu s církevním právem" a článek aktualisoval o to, že se Cynik konečně vymáčknul: "Hysterie některých židovských představitelů a některých médií v této souvislosti svědčí pouze o jejich omezenosti a neznalosti. Tenhle nesmyslný vřískot nedělá dobrý dojem."

Od notorického lháře Ignáce Pospíšila, neschopného vystudovat libovolnou vysokou školu, se nic lepšího nedá čekat. Nicméně, protože ArbCom skandálně neudělil Cynikovi žádný trest, takže tento maturant opět dělá na wiki bordel, a protože Nácek Cynik podle nepřipustil na své žumpě můj kommentář, který věc uváděl na pravou míru (neschopnost Ignáce Pospíšila rozlišit mezi popisem skutku a právní kvalifikací; co od pouhého středoškoláka, s jeho právním bezvědomím, čekat), ArbComu v nejbližší době přistane žádost o arbitrage, která by wiki jednou pro vždy měla cynika zbavit.

5 komentářů:

  1. Článek jste přepsal, to vidí každý, na míře nezáleží, tu už každý interpretuje jinak a nemá právo druhého kvůli tomu nazývat lhářem. A Cinik to zcela správně komentuje.

    Jinak se můžete kvůli tomu, že se spolu na dvou webech hádáte, zkusit obrátit i na vojenský soud a Českou obchodní inspekci. Mají s tím tolik společného jako Wikipedie, ke které to chcete z tohoto důvodu hnát.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud za přepsání považujete odstranění části věty a nijak s původním textem nesouvisející doplnění dalších informací a odkazů, tak neumíte česky, je mi líto.

    Na wiki se obrátím kvůli nestoudnému chování Cynika celkově, ne pouze proto, že ukrutně lže v této jednotlivině.

    OdpovědětVymazat
  3. No, já česky umím a jasně čtu, že "... protože Nácek Cynik podle(sic!) nepřipustil na své žumpě můj kommentář, který věc uváděl na pravou míru (...), ArbComu v nejbližší době přistane žádost o arbitrage." Doufám, že Vám ArbCom neumožní pomstu za věc, která s Wikipedií vůbec nesouvisí.

    Teď jsem si všimnul: Vy jste z ničeho nic zastáncem toho, že na Wikipedii má ArbCom uživatele trestat...?

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, ty dvě věci spolu souvisí pouze osobou Pospíšila.

    Vždycky jsem byl zastáncem monistické theorie trestu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli se dostane k ArbComu to Vaše podání, jistě ho někdo upozorní, že jedním ze dvou důvodů toho, proč se do Cinika na Wikipedii navážíte, je - jak jste tady přiznal - Váš vzájemný spor, ležící zcela mimo Wikipedii. I kdybyste to v tom podání sám vynechal.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>