31. května 2009

Abolice

Za to, jak se Starý pán vůči mně amorálně zachoval, jsem vyhlásil, že má ban přispívat na LW. Protože žádný zákaz nemůže trvat věčně a protože jeho skutek neměl takové následky, jak jsem se obával, dávám mu milost, takže jestli chce, smí opět přispívat.

5 komentářů:

  1. Ano, to je velkorysé. Svobodná diskusse je naprosto zásadní.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, ale mám jedno z období, kdy se snažím zbavit této závislosti, takže mi to přišlo vhod. Neodpovídal bych ani teď, ale přišlo by mi to nezdvořilé.

    OdpovědětVymazat
  3. Není zač, rádo se stalo. Já bych to taky potřeboval. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já Vám pomohu: Zakazuji Guy Petersovi přispívat na LW

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>