20. ledna 2010

Nihil novi sub sole II

Na okraj Vodníkova článkuOndřej Neff:
"Vážený pane
vaše poznámka o "světu businessu" je směšná. Neviditelný pes je non profit - chtěl bych vidět vás, jestli byste vy byl ochoten pracovat od rána do večera a dávat do projektu půl miliónů ročně a ještě si nechat nadávat - mě to ani tolik nevadí, já ty komentáře nečet, ale obrací se na mne autoři znechucení a vyděšení ti co se o sobě v komentářích dočtou. Nebuďte tak bohorovný a zkuste se zamyslet, jak byste reagoval vy. Pak rozdávejte rady.
Sbohem,
Ondřej Neff"

A vzpomínky na jedno "ideální" diskussní fórum.

15 komentářů:

  1. Aneb "Censorovy kecy, plky beďary..." :-\

    OdpovědětVymazat
  2. Na to Vodníku mohu říci jen jedno: Zkuste si to. Z druhé strany.

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem byl ten, kdo se o sobě dočítal šílené věci na NP - a já jsem byl ten, kdo byl za slušně formulované názory mazán. Tak ať jde Neff do prdele.

    OdpovědětVymazat
  4. Vodník: Další teorie, ke které se spíš přikláním já, je, že jednostranné mazání komentářů je prostě výsledkem udání dotyčného, s jehož názory nesouhlasím a nebo které nedokážu vyvrátit, redakci.

    Mnoho diskutujících na NP je již tak zfanatizováno, že by mě nepřekvapilo, kdyby považovali téměř jakoukoliv kritiku Israele za osobní urážku...

    Ovšem, to, že sami často uráželi druhé v mnohem větší míře je věc druhá. Svým způsobem je dobře, že tomu falešnému pravicovému hnojníku bude konec.

    OdpovědětVymazat
  5. Na to Vodníku mohu říci jen jedno: Zkuste si to. Z druhé strany.

    Ano, tak v tomto bodě jsem na vaší straně.

    Nemohu ale souhlasit s tím, že vy prohlašujete diskutující za trolly účelově, tak, jak se vám to hodí.

    Např. když zde Magnus Maximus hulvátsky a neurvale urážel p. Pecinu, tak jste to toleroval. Přitom, pokud o vás se někdo jen tak trochu otře (kolikrát stačí jen nesouhlasným názorem), už vyhrožujete vyhazovem.

    Slušné diskutující (Alkibiades, p. Pecina) odrazujete a hulváty hájíte (a sám reagujete ad hominem). Tak se nedivte výsledku.

    OdpovědětVymazat
  6. Pan Neff asi poněkud nedocenil riziko podnikání. Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak to na mne působí. Zkusil na dveře pověsit cedulku "Jen pro bílé," ale stejně to nepomohlo, tak raději zavře krám.

    OdpovědětVymazat
  7. AJ: to je silně pravděpodobné. Nějaký sionista nebo troll neměl argumenty, tak mě (nebo jakéhokoli jiného odpůrce) udal Wagnerovi, který nás zablokoval, aniž naše kommentáře četl & zhodnotil. Sprostoty a urážky různých Sowfiwů, Prokopů a Dj Paků nečetl a tudíž nemazal. O.k. Ale výsledek je týž: mazání v rozporu s pravidly v disclaimeru a následné zideologisování fóra.

    Svým způsobem je dobře, že tomu falešnému pravicovému hnojníku bude konec.
    Souhlas. Ani mně to chybět nebude.

    OdpovědětVymazat
  8. Tribun: no, ono když někdo otevře hospodu, tak se o ni musí starat. Cedulka nestačí, navrch vzbudí posměch a odhalí ledví. Nemá-li na to čas, je lepší, když tu putyku zavře, viz kommentář AJ. Oni si ti alkoholici najdou jinou...;-)

    OdpovědětVymazat
  9. AJ: právě jsem napsal kommentář na Psa pod Stejskalův článek:

    "Projevem čiré pošetilosti je snaha hnát před soud jakékoli izraelské politiky, byť by to byli i váleční zločinci".

    Příspěvek v zápětí zmizel a při druhém pokusu jsem se dočetl, že "redakce zakázala z mé adresy diskutovat, protože..." atd. censorovy výmluvy. Nemyslím, že by mě tentokrát někdo tak rychle udal, prostě mě smazali a zablokovali. Těžko můžu reagovat jinak, než že má jít Neff do prdele, na to to zevnitř zkoušet nemusím, neboť netrpím fetišem autopsie.

    Zajímalo by mě, jak to tam bude vypadat po té registraci...

    OdpovědětVymazat
  10. Vodník: Asi máš permanentní záznam. Po tom patnáctém už to bude stejně jedno...

    OdpovědětVymazat
  11. Leon Kreutzfeld22. ledna 2010 v 14:07

    Pane Vodnik, mel byste se na Psa zaregistrovat. To je pro vas vynikajici prilezitost. Prilepte si doma na dvere na par dni cedulku "Karel Vodnik" nebo "Vodnik Utrechtsky", postak vam doruci dopis a mate to v suchu (nebo v hrnicku).

    Jelikoz diskutujete slusne, tak oni pak nebudou moci nic delat a v podstate budete mit na Psu free reign... registruje se mizive mnozstvi. Mozna nakonec kvuli vam zrusi ty diskuze nadobro.

    OdpovědětVymazat
  12. LK: Vy si myslíte, že by mě registrace chránila před zabanováním? Já teda naprosto ne a myslím, že pod svým jménem bych tam přispíval stejně krátce jako coby Vodník.

    OdpovědětVymazat
  13. Vodník, LK: Jasně, cenzurovat se tam bude vesele dál, vypadá to, že se opravdu jedná především o sbírání uživatelských dat.

    BTW, nečetl jsem podmínky registrace do podrobností, ale opravdu si někdo myslí, že by mi poslali registrační informace na mou adresu do USA a nebo třeba Austrálie? Jde jim hlavně o populaci v ČR...

    OdpovědětVymazat
  14. Leon Kreutzfeld23. ledna 2010 v 20:32

    Do zahranici to asi neposilaji, takova data se nedaji prodat telemarketerum.

    Nevim, nakolik ma na tento krok vliv Neff, ale po fiasku, ktere utrpeli s registraci a sberem dat na Lidovkach mu musi byt jasne, ze je to konec jeho kolektivniho blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. LK: Svým způsobem to bude zajímavé. Určitě se tam někdo zaregistruje a nechá se od Ulče nebo Kivaňy 'vzdělávat' o poměrech v USA a nebo nutnosti ČR začlenit se do bojových operací NATO daleko za hranicemi severního Atlantiku...

    OdpovědětVymazat