22. srpna 2010

Mediální bláboly

To, co předvádí Vodník nebo Cvek, jsou jedním (dvěma :-) slovem mediální bláboly. Romana Jocha čtu od 90. let, kdy psal do Mladé fronty, cca od roku 2005 ho znám osobně, letos jsme spolu polemisovali na stránkách Lidových novin a byli vedle sebe v panelu na jedné konferenci o lidských právech. Proto jsem zůstal neveřícně stát, když jsem sledoval mediální campagne, kterou proti němu ultralevice rozpoutala. Roman Joch je totiž všechno, jen ne fascista. Jako neokonservativec má k fascismu stejně daleko jako třeba liberálové.

Jenže tohle všechno propagandisty nezajímá. Našli si cíl, tak střílí. Takže jestli o něčem celá tato affaira vypovídá, tak o mediích a jejích konsumentech, kteří jsou ochotni uvěřit doslova všemu, ačkoliv je to na první pohled přitažené za vlasy. Čest výjimkám.

3 komentáře:

  1. Aha, takže jestli jste tak prostomyslný, že vám nedochází, že Jochovy výroky nejsou méně nebezpečné tím, že nejsou přímočaré (otroctví je přijatelné) nýbrž rozehrává složité hry - gentleman může mít otroky, měl by je propustit, ale zase ne moc rychle etc etc

    Pravda je jednoduchá - protofašisté jste oba, fašismus totiž z liberalismu vyrůstá, je tožiž založen na viktoriánském ideálu, kterého se snaží dosáhnout jinými prostředky.

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem zase zůstal nevěřícně stát, když jsem četl tohle. To jsem si o Jochovi opravdu myslel, že je intelligentnější!...

    OdpovědětVymazat
  3. No co. Tak to dal Věstníku jarovisace a soudruhům kolem něj sežrat. Co má být? To je nezbytné mít Blisty v úctě?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>