24. června 2011

Obrana před Věrou Tydlitátovou

Tomáš Pecina upozornil na zmatený článek Věry Tydlitátové, na který nebudu odkazovat, protože na sprostoty zásadně neodkazuji.

Předně, když byl někdo na Facebooku tak dlouho, tak by měl vědět tak základní věc, že je rozdíl mezi osobním profilem a fanouškovskou stránkou. Zatímco falešný osobní profil je illegální, Věra Tydlitátová je jako plzeňská zastupitelka veřejná osoba (angl. public figure), takže její fanouškovská stránka je plně legitimní. Já na rozdíl od ní veřejnou osobou nejsem. Jako prevenci případných paranoidních úvah uvádím, že jsem o existenci fanouškovské stránky Věry Tydlitátové neměl tušení a dozvěděl jsem se o ní až dnes.

Jaký je můj zločin? Prolinkoval jsem vtipný článek Adama B. Bartoše. To se nesmí, odkazovat na přistižené antisemity je zakázáno. Kdybych k tomu připsal nějaký kommentář, tak bych se nedivil, že si mne Věra Tydlitátová bere do úst. Ale takhle? Vždyť jediný můj „výkon“ byl, že jsem k autorovi připsal okřídlenou charakteristiku od presidenta republiky.

Tydlitátové posedlost Bartošem jí natolik zatemňuje vidění, že odmítá přiznat, že nejsem žádný jeho fanoušek. Pravda, zastal jsem se ho, když ho osočoval bývalý skalní kommunista; jindy jsem však byl kritický. Nehltám každý Bartošův článek jako ona, takže ani nejnovější – Havel: Lidstvo je rakovina, zredukujme ho – jsem dosud nečetl. Z letmého prolétnutí je však patrné, že půjde o další z serie pojednání v duchu spikleneckých theorií, ke kterým jsem krajně skeptický.

Zdá se, že je chybou, že jsem Věře Tydlitátové věnoval tolik pozornosti. Celkem 66 článků je opravdu hodně. Ale proti nepřátelům svobody se nemá bojovat monitoringem, nýbrž činem. Proto vyhlašuji úsilí legalisovat popírání holocaustu po vzoru všech slušných zemí jako jsou USA, Spojené království, Španělsko či Itálie. Když tam mohou mít svobodu projevu na tak vysoké úrovni, proč by ji ČR měla mít na stejně nízké jako Německo či Israel? Možná se pak nepřátelé svobody konečně naučí rozlišovat mezi žalobou a udáním.

Update: Ukazuje se, že si mne Věra Tydlitátová nejspíše spletla s Vodníkem. Už si mne pletli s Tomášem Pecinou, čemuž se moc nedivím, protože máme téměř identické názory. Ale s Vodníkem? Copak jsem schizofrenik, že se hádám sám se sebou?

12 komentářů:

  1. COŽE?

    Ty jsi napsal 66 (ŠEDESÁT ŠEST) článků o někom, o kom dnes slyším poprvé v životě?

    Btw, těch 66 článků, to má určitě něco společného se satanismem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Psali je i jiní, tenhle blog byl dříve kollaborativní.

    Začalo to jednoduše: V roce 2006 jsem náhodou narazil na jeden její neuvěřitelný článek: „Křesťanská misie zahubila víc židovských duší než všechny pogromy. Odpadnutí od židovství je totiž chápáno jako ztráta duše, jako totální smrt. Pravda je, že křesťanská misie působí podobně jako sekularismus, decimuje židovské náboženské obce, rozvrací rodiny a odvádí mladé lidi od víry předků.“ A protože mne tento její bizzarrní názor fascinoval, sledoval jsem ji pak i nadále.

    OdpovědětVymazat
  3. Pane Petersi, jen k tomu "neuvěřitelnému článku":
    Ač mi to samozřejmě také připadá bizzarní a na hlavu padlé, z hlediska orthodoxního judaismu to samozřejmě smysl dává. A proto to nelze jednoznačně tak lacině odsoudit (já si můžu o takovém názoru myslet co chci, ale kdo ví, jestli je správný svět můj, nebo svět orthodoxních židů). Ovšem druhá věc je, jestli je VT orthodoxní židovkou a jestli tedy má právo zaujímat tento úhel pohledu (to samozřejmě nevím, protože o té pani nic nevím a ani nechci).

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud někomu přijde (dobrovolná) konverse stejný zločin jako vražda, tak sorry, ale je úplně mimo. A je úplně jedno, jakého je vyznání.

    OdpovědětVymazat
  5. >Zdá se, že je chybou, že jsem Věře Tydlitátové věnoval tolik pozornosti.

    To máte stoprocentní pravdu. Zabývat se fanatikem a tou smečkou přibékávačů okolo nemá smysl.

    OdpovědětVymazat
  6. Ukazuje se, že si mne Věra Tydlitátová nejspíše spletla s Vodníkem.
    Možná nespletla. Není vyloučeno, že ona opravdu nemá čas na to číst všechny blogy, a že jak Váš blog, tak DoS, jsou monitorovány hasbarou, která zkopírované závadné články rozesílá na příslušná místa, mj. doktor Věře Tydlitátové. K té zaměně blogů mohlo tedy dojít už dřív.

    Pokud někomu přijde (dobrovolná) konverse stejný zločin jako vražda,
    Mícháte jabka s hruškama. (Pokus o) vraždu musíte v tomto případě přirovnat k misijní činnosti, dokonanou vraždu pak k misijní činnosti úspěšné. Konverse je zde pak spíš analogií "smrti následkem krvácení do mozku" (například). Ale chápu, že je to pro Vás nesrovnatelné.

    OdpovědětVymazat
  7. Zabývat se fanatikem a tou smečkou přibékávačů okolo nemá smysl.
    Myslím, že se velmi mýlíte. U V.T. jsou prostě nejpatrnější ty absurdní trendy, které jsou v celkovém obraze méně patrné. U V.T. se můžete přesvědčit o tom, že některé veřejné jevy, které byste normálně považoval za náhodné nebo nějaké bizzarní pitomosti státních úředníků (a jinou motivaci byste odkázal do říše paranoidních konspiračních theorií), jsou ve skutečnosti zcela jasně a přesně motivovány celou komplexní ideologií. Ideologií, která Vám nebo mě může připadat ujetá a nerealistická, ale která je jednoznačně na postupu.

    OdpovědětVymazat
  8. ad Kapitán v. Vodník. Jsem na straně Vodníka. Hodně věcí nemá smysl, ale děláme je, protože nás baví. Faktem je, že někdy je to nebezpečné či alespoň nepříjemné, takže si za důsledky hlazení hada můžeme sami.

    OdpovědětVymazat
  9. ad Vodník.

    Díky, že názorně ukazujete nesmyslnost spikleneckých theorií. Protagonisté NWO (zde hasbara) je na jedné straně všemocná, takže sleduje každý web, který se věnuje Israeli, na druhé straně tak idiotsky neschopná, že není nejen schopna zjistit naše pravá jména (což zvládla i Tydlitátová), ale dokonce ani nás dva od sebe odlišit.

    Já vím, že pro věřícího není žádný problém zastávat 2 protichůdné these zároveň, nicméně to nic nemění na tom, že je to nemožné. A protože se debilita případných protagonistů NWO se ukázala v plné nahotě zcela názorně, platí, že NWO není všemocný, a proto nic takového neexistuje. Spiklenecká theorie vyvrácena.

    ad genocida. Vůbec Vám nerozumím. Bavme se o dokonané konversi a dokonané vraždě. Tydlitátová a zjevně i Vy vidíte mezi vynucenou konversí a dokonanou vraždou rovnost. Jenže není. Konverse mimálně tak nebolí. A je poněkud vratnější.

    OdpovědětVymazat
  10. To, že hasbara sleduje diskuse na webech a zasahuje do nich, to je známo už delší dobu; věci, které Vy nebo já považujeme za přehnané, oni nezanedbávají. Ale všemocný není nikdo, lidé nejsou neomylní. A zejména ne čeští schweici (např. celé tažení protagonistů NWO proti současné české vládě, Klausovi a lidí okolo něho, má IMHO za cíl nahradit je garniturou schopnější). Proto je docela možné (a pozor, netvrdím to, pouze to uvažuju jako docela dobře možnou eventualitu), že někdo u té svodky zaměnil hlavičku. Naše pravá jména budou asi znát docela dobře, o to se postrarali trollové už dávno.

    Konverse mimálně tak nebolí. A je poněkud vratnější.
    Většinou ne, ale nemusí to tak být vždy. A vratnost je víceméně hypothetická (muslimský trest smrti za odpadnutí je znakem toho, jak oni oceňují takovou evt. vratnost).

    OdpovědětVymazat
  11. >Díky, že názorně ukazujete nesmyslnost spikleneckých theorií.

    Takový důkaz je výrazně slabší, než konspirační teorie. Na pí doktorku jsem se poněkud informoval a věc je daleko prostší. Studovala delší dobu v Izraeli a vrátila se odtud, jak to říci jemně, s poněkud "upravenými" názory. Můj zdroj mne ubezpečoval, že je to po těchto studiích normální a ona není prvým případem a dál se odmítl bavit:)

    Paní doktorce není možné upřít jisté literární schopnosti, nicméně zbytek je děs a hrůza. Ona se snaží dělat propagandu konkrétním myšlenkám, nicméně její práce jsou silně kontraproduktivní. Základem její osoby je hysterická a nekontrolovaná nenávist ke všemu a všem, s čím se neztotožňuje. Kape to z každého jejího textu a ještě štěstí,že je příroda tak moudrá a nesvěřila jí do ruky žádnou moc. Myslím, že opravdu chytří hasbaristé z ní musí být nešťastní. Člověk by se měl naučit ovládat sebe, než se pokusí ovládat druhé. Je to případ pro psychologa, ne námět k diskusi.

    Napsal jsem o VT o dva odstavce vice, než jsem měl v úmyslu, ale už se stalo:)

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den. Pokud vím, paní Tydlitátová je religionistka. U religionisty se považuje za přednost, ne-li za základní podmínku pro nezaujaté bádání, schopnost uzávorkovat vlastní předsudky. Mezi takové patří i "Pokud někomu přijde (dobrovolná) konverse stejný zločin jako vražda, tak sorry, ale je úplně mimo".

    V právním diskursu je takový názor samozřejmě mimo, v běžném diskursu naší společnosti rovněž, v diskursu judaismu nikoliv.

    Pokud se paní Tydlitátová snažila jen zprostředkovat pohled ortodoxních židů, nelze na tom shledat nic bizarního. Něco jiného by bylo, pokud by s tím vyrukovala na idnes a snažila se o správnosti tohoto pohledu přesvědčit tamního průměrného čtenáře.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>