18. července 2011

Rudá Dvořáková

Svérázné názory Vladimíry Dvořákové jsem dříve přičítal pouze její spolupráci s Miloslavem Ransdorfem. Nyní se ukázalo, že byla členkou KSČ. Kommunista zůstane kommunistou, i kdyby trakaře padaly.

6 komentářů:

  1. Co je na nazoru Dvorakove "rudeho" ?
    Ze si doluje kritizovat stale se zhorsujici situaci?

    Dvorakova
    Kdyz nejsou agumenty onalepkujeme "komunisticky" a je vymalovano? Primitivu je Internet plny:-(
    Kdyby jen internet, plna Nesametova CR.
    V CR stale hure a proto pozor.
    Pozor na komunisticky smyslejici obcany, kdyz CR dnes hlavne potrebuje ovcany!
    A tak dal krajinou temnou:-(
    Kocourkov!
    Czechistan! :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Antikomunismus ale už tak trochu vyšel z módy, teď spíš frčí rusofobie. Rusofobie může být pochopitelná maximálně pro obyvatele Karlových Varů, ale všude jinde se jedná jen o novou módu našich intelektuálů:)

    OdpovědětVymazat
  3. V Týdnu. Protože je to jen ukázka, tak jsem nechtěl dávat odkaz; nemám rád tyhle zkriplené verse.

    OdpovědětVymazat
  4. A takhle bagatelisuje své členství v té partě: „Řekněte mi ale, jak souvisí s mým členstvím ve straně třeba kauza Plzeň? Jak to souvisí s tím, když analyzuji korupci a klientelismus? Myslím, že moje minulost se nijak zvlášť neliší od většiny mých vrstevníků. Narodila jsem se v určité zemi a v určitém prostředí, kde jsem i získala vzdělání. Měli jsme přece a máme šéfy významných dozorčích a správních rad, členy NERV, a dokonce i ministry a předsedy vlád, kteří byli členy strany. Máme je opět kádrovat? Každý vědec ví, že v průběhu života se neustále učí a hledá odpovědi na nové otázky. Za mnou je mnoho let tvrdé vědecké práce, která byla publikována i v zahraničí, byla jsem viceprezidentkou světové politologické asociace, mám za sebou dvacet let veřejných aktivit pro rozvoj demokracie a právního státu, výuky studentů ke kritickému myšlení, práce na novém pojetí občanské výchovy. A k ničemu z toho jsem nepotřebovala stranickou knížku.“

    OdpovědětVymazat
  5. Symptomatické jsou její polopravdy: „Ano, Miloslava Ransdorfa jsem znala z filozofické fakulty a v roce 1988 jsem s ním publikovala jeden text k americké revoluci z 18. století.“

    Nechápu, proč zatajuje, že s ním spolupracovala i po roce 1989, když si to každý může snadno zjistit. Holt kommunistická logika.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>