24. dubna 2012

10 nejlepších a 10 nejhorších od Beatles

Když jsem tady sestavil několik hudebních žebříčků, byl jsem natolik proklet, že jsem ztratil chuť sestavovat další. Když však Vodník přišel se svým žebříčkem, tak jsem se rozhodl, že přispěju svou troškou do mlýna, protože Beatles mají tu výhodu (či nevýhodu?), že znám od nich prakticky všechno.

10 nejlepších:

  1. If I Fell
  2. A Hard Day's Night
  3. Help!
  4. Baby's in Black
  5. There's a Place
  6. Eleanor Rigby
  7. I Am the Walrus
  8. I'll Get You
  9. Magical Mystery Tour
  10. Yesterday

10 nejhorších:

  1. Revolution 9
  2. Money
  3. Yer Blues
  4. A Taste of Honey
  5. Baby, You're a Rich Man
  6. Hello, Goodbye
  7. All Together Now
  8. Got to Get You into My Life
  9. Everybody's Trying to Be My Baby
  10. The Long And Winding Road
Vybrat 10 nejlepších bylo vážně těžké. Vypadly i mnohé pecky typu You’re Going To Lose That Girl, It Won’t Be Long, Please Mister Postman, Not a Second Time, Tomorrow Never Knows, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, Lovely Rita, I Should Have Known Better nebo Savoy Truffle. Vybrat 10 nejhorších bylo stejně těžké, protože některé jsou tam možná nezaslouženě.

7 komentářů:

  1. Souhlasím, 10 nejlepších bylo těžké. Sám bych tam měl nejradši taky If I Fell, Walrus nebo Eleonor Rigby. 10 nejhorších mám úplně jinak (The Long And Winding Road nebo Got To Get You Into My Life nemají u mě daleko do první desítky).

    OdpovědětVymazat
  2. Oba/všichni zapomínáte na Fool on the Hill. Ta je spolu s Eleanor Rigby mým velkým favoritem.

    OdpovědětVymazat
  3. Fool On The Hill spolu s Eleonor Rigby a dalsimi byli rovnez kandidati. Zda se, ze udelam top-dvacitku...:-/

    Mimochodem ja jsem uvazoval jen skladby od Beatles. Peters ma v desitce "nejhorsich" (according to Peters :-)) hnedle tri covers. To me privadi na myslenku dalsiho zebricku, ale dnes se k tomu asi nedostanu...

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Fool On The Hill se mi nelíbí. Ne, že by to bylo špatné, ale u mne by se nedostalo ani do Top 40.

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, já zase jsem zvyklý Beatles poslouchat jako celá alba. Vůbec mám rád alba.

    OdpovědětVymazat
  7. SP: to platí (tedy aspoň u Beatles) beze zbytku pro některá alba, kupř. Sgt. Pepper, Abbey Road. Ale vím, jak mě vždy irritovalo, že takové I Want To Hold Your Hand patří úplně na With The Beatles nebo Paperback Writer na Revolver; později, když jsem se dozvěděl přesně, jak a kdy co natáčeli, tak jsem se o tom jen ujistil.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>